۷ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7413400
T T
۰ نفر
پارکینگ های اختصاصی تا پایان امسال در پایتخت احداث می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/03/07 اجتماعی.خدمات اجتماعی تهران بزرگ - معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران از احداث پارکینگ های اختصاصی تا پایان امسال در پایتخت خبر داد.
سیدجعفر تشکری هاشمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های انجام شده، امکان صدور سند برای پارکینگ های اختصاصی ازسوی اداره کل ثبت اسناد و املاک شهر تهران فراهم شده و این پارکینگ ها تا پایان امسال در شهر تهران احداث می شود.
وی با بیان اینکه طی امسال درراستای توسعه فضای پارک خودروها گام بلندی برداشته خواهد شد، گفت: با ساخت پارکینگ های اختصاصی امکان خرید و فروش فضای پارک خودرو برای شهروندان بویژه مجتمع های مسکونی فراهم می شود.
تشکری هاشمی با اشاره به احداث 60 پارکینگ مشارکتی درتهران ادامه داد: با اشخاص و نهادهایی که زمین افتاده در شهر دارند مذاکراتی شده تابصورت مشارکتی پارکینگ هایی دراین فضاها ایجاد و تعداد زیادی فضای پارک جدید به فضاهای موجود افزوده شود.
وی همچنین ازاحداث پارکینگ های مکانیزه در شهر تهران خبر داد و افزود: محل احداث این پارکینگ ها در دو نقطه اصلی پایتخت شناسایی و قطعی شده و جزییات اجرای طرح در دست پیگیری است.
معاون شهردار تهران گفت: با توجه به کمبود فضا در بسیاری ازمناطق پرتراکم شهرو بالابودن قیمت زمین و مقرون به صرفه بودن، ساخت این پارکینگ ها در اولویت اقدامات امسال شهرداری است.
تشکری هاشمی افزود: تا پایان امسال 10 پارکینگ عمومی درنقاط مختلف پایتخت احداث می شود. ک/3 تهرام /7260/588/ 684 شماره 299 ساعت 14:22 تمام
۰ نفر