۱۶ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7416083
T T
۰ نفر
مدیران مدارس موظفند بخشنامه مربوط به ثبت نام را در مدرسه نصب کنند .................................................................
رشت، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/03/87 داخلی.فرهنگی.
مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان آموزش و پرورش استان گیلان گفت: مدیران مدارس موظفند بخشنامه مربوط به ثبت نام دانش آموزان را در تابلو اعلانات مدرسه نصب کنند.
"جعفر پورمند" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: موارد مربوط به ثبت نام دانش آموزان باید در معرض دید اولیاء دانش آموزان قرار گیرد.
وی گفت: دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت نام از اولیاء دانش آموزان به استثنای وجوه مربوط به بیمه، کتب درسی، طرح سنجش نوآموزان و سلامت ممنوع است.
وی اظهار داشت: میزان مبالغ برای موارد یاد شده باید در تابلو اعلانات مدرسه نصب شود تا اولیاء دانش آموزان از آن آگاهی یابند.
وی گفت: برای ثبت نام دانش آموزان در مدارس خاص شامل شاهد، استعدادهای درخشان، بزرگسالان و دانش آموزان اتباع خارجی مبالغی در نظر گرفته شده است.
مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان آموزش و پرورش گیلان یادآورشد: مبالغ برای ثبت نام در مدارس خاص نیز بایستی درمعرض دید اولیاء قرار گیرد.
وی اظهار داشت: اولیاء دانش آموزان برای اعلام هر گونه شکایات در هنگام ثبت نام می توانند با شماره تلفن 3224876 ـ 0131"سازمان آموزش و پرورش گیلان" و شماره فکس 3232974 ـ 0131 تماس گیرند.
وی خاطر نشان کرد: در شهرستانها نیز می توانند هر گونه شکایات را به آموزش و پرورش محل سکونت خود اطلاع دهند.
گیلان با بیش از دومیلیون و 400 هزار نفر جمعیت، دارای بیش از 452 هزار دانش آموز است. ک/3.
7286/1552 شماره 032 ساعت 10:37 تمام
۰ نفر