۲۹ خرداد ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7421061
T T
۰ نفر
رییس بنیادمسکن گناوه:زمین برای مسکن شهرهای زیر12هزارنفردربندرریگ تامین شد ......................................................................
گناوه ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/3/87 داخلی.اجتماعی.مسکن.
رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه گفت:شش هکتارزمین برای احداث مسکن درقالب طرح تامین مسکن شهرهای زیر12هزارنفر در بندر ریگ این شهرستان تامین شد.
جمشید مسگر، چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری افزود: این مقدار زمین توسط سازمان مسکن و شهرسازی استان بوشهرتامین و به بنیاد مسکن گناوه برای احداث واگذار شده است.
وی اظهارداشت:امورتفکیکی ودیگرمراحل مقدماتی زمین مذکور برای آغاز بکار احداث مسکن به افراد واجد شرایط در این بندر درحال انجام است.
رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی گناوه گفت931: نفر از طریق اینترنت و حضوری در بندر ریگ ثبت نام کرده اند که پس از پالایش و بررسی شرایط آنان مطابق با دستورالعمل اعلام شده اسامی مشمولان طرح اعلام می شود.
مسگر افزود: واحدهای مسکونی بصورت آپارتمانی در قالب دو و سه طبقه با زیربنای متوسط 75 تا 100 مترمربع احداث می شود.
وی بیان کرد:براساس مصوبه ستادتامین مسکن استان بوشهر ودر راستای تامین مسکن اقشار متوسط وکم درآمد شهرهای بندرریگ، بردخون، بنک، آبدان و دالکی دراستان بوشهرشامل این طرح شده اند و قرار است در دیگر شهرهای استان بوشهر که با این طرح مطابقت داشته باشد، طرح اجرا شود.
وی حداقل پنج سال سابقه سکونت درشهر موردتقاضا، متاهل یاسرپرست خانوار، توانایی در پرداخت مابه التفاوت هزینه های احداث ساختمان و آماده سازی زمین را از شرایط ثبت نام اعلام کرد و گفت: ملاک عمل برای واگذاری زمین یا واحد مسکونی در شهرهای کوچک مصوبه هیات دولت خواهد بود.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناوه افزود: آن دسته از متقاضیانی که از شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک مهاجرت می کنند، شرط مدت سکونت برای آنها به دوسال کاهش می یابد، مشروط براینکه قبلا از زمین یا مسکن و تسهیلات یارانه ای استفاده نکرده باشند.
بندر ریگ با حدود شش هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.ک/3 637/681/675 شماره 074 ساعت 10:57 تمام
۰ نفر