۱۵ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7427526
T T
۰ نفر
رییس سازمان آموزش و پرورش اردبیل:رفع مشکلات فرهنگیان درگروتلاش نمایندگان استان در مجلس است ......................................................................
اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 15/04/87 داخلی.فرهنگی.علمی.آموزش و پرورش.
رییس سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رفع مشکلات فرهنگیان این استان در گرو تلاش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی است.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان اردبیل علیرضا مجیدزاده در همایش شورای معاونین سازمان آموزش و پرورش استان افزود: نمایندگان استان باید با شناخت وضعیت وجود سامانه آموزش و پرورش استان برای حل مشکلات اساسی این سامانه گام های موثری بردارند.
وی گفت: این سازمان برنامه های خود را با شعار تحول تربیتی و علمی شروع کرده و مسوولان و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان باید در جهت تحقق این مهم تلاش کنند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم اردبیل ، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: با توجه به عضویت قبلی خود در شورای آموزش و پرورش اردبیل با مسایل ، مشکلات و چالش های آموزش و پرورش آشنا است.
جواد صبور افزود: به عنوان عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس برنامه های ویژه ای را در مجلس برای حمایت از وزارت آموزش و پرورش ارایه می کند.
وی گفت: انسان های ولایت مدار، شایسته و تیزهوش در مجموعه آموزش و پرورش استان فعالیت می کنند و این مسوولان باید در راستای پرورش معنوی، تربیتی و آموزشی دانش آموزان تلاش کنند تا آنها در مسیر فرهنگ انتظار حرکت کرده و زمینه ساز ظهور آن حضرت باشند.ک/3 594/618/587 شماره 030 ساعت 09:50 تمام
۰ نفر