۲۰ تیر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7429918
T T
۰ نفر
المپیاد ایرانیان/ نتایج چهار وزن مسابقات جودو در یزد اعلام شد ..............................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/04/87 داخلی.ورزشی.جودو.
در اولین روز از مسابقات جودو دومین دوره المپیاد ایرانیان در رده سنی نوجوانان نفرات برتر چهار وزن مشخص شدند.
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در وزن 55- کیلوگرم "مهدی کلینی" از لرستان و "احسان صفری" از ایلام به ترتیب اول و دوم شدندو "احمد بگری پاپی" از خوزستان و "محمد مولاشاعی" از یزد نیز مشترکا سوم شدند.
"امیر بهزدای" از خوزستان، "مسلم پورشمسی" از یزد در وزن 60 کیلوگرم به ترتیب مقام اول و دوم راکسب کردند و "سعید نصیری" از چهار محال و بختیاری و "علی رزم پور" از کهکیلویه و بویراحمد به طور مشترک سوم شدند.
در وزن 66- نیز "آرمین رفیعی" از تهران اول شد و "علی غلام رسمی" از کرج عنوان دومی را بدست آورد و "سیدسعید طباطبایی" از گلستان و "محمدسیدوندی" از لرستان مشترکا سوم شدند.
در وزن +66 نیز "رضا خسروی" از لرستان، "علیرضا لشگری" از یزد به ترتیب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را بدست آورند و "پوریا حیرتی" و "مجتبی باغچقی" از خراسان شمالی نیز به طور مشترک سوم شدند.
در رده نوجوانان 272 ورزشکار در قالب 24 تیم با یکدیگر رقابت می کنند که رقابت های چهار وزن دیگر فردا برگزار می شود.
مسابقات جودو دومین دوره المپیادایرانیان روزپنجشنبه در سالن شهید صدوقی یزد آغاز شد که استان یزد در این رقابت ها میزبانی رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید در بخش پسران و جوانان در بخش دختران را بر عهده دارد. ک/2 688/1027/546 شماره 308 ساعت 19:54 تمام
۰ نفر