۶ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7445948
T T
۰ نفر
یادواره شهیدان رجایی و باهنر و 70 شهید محله بیدک مهریز یزد برگزار شد ..................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/06/87 داخلی.اجتماعی.شهدا. جاودانه.
یادواره شهیدان رجایی و باهنر و 70 شهید محله بیدک مهریز یزد سه شنبه شب در محل حسینیه اعظم این منطقه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم معنوی جمعی از خانواده های شاهد و ایثارگر، رزمندکان هشت سال دفاع قدس ، اقشار مردم مومن و مسئولان محلی حضور داشتند.
یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این آیین گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دولتمردان شهید موجب ترویج فرهنگ شهادت در بین مردم و نسل جوان است.
"محمود زارع بیدکی" افزود: برگزاری یادمان ها و یادواره های شهیدان در سطح محلات می تواند روح شهادت و فرهنگ ایثار و گذشت را در جامعه نهادینه کند.
این سپاهی اضافه کرد: یکی از بهترین راه ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی کفر جهانی، گسترش فرهنگ شهدا و تبیین اهداف مقدس آنها می باشد.
وی گفت: شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای والامقام ما برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و کفر ستیزی جان خود را در طبق اخلاص نهادند.
در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس ، کتاب و گوشه ای از فعالیت های پایگاه های مقاومت بسیج در راستای حضور در صحنه های هشت سال دفاع مقدس در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شد.
شهرستان مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. ک/2 7536/1027/ 607 شماره 043 ساعت 09:12 تمام
۰ نفر