۱۳ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7448979
T T
۰ نفر
برخی شهروندان جهرم فارس خواستار حل مشکل تامین برق در این منطقه شدند ....................................................................
شیراز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/6/87 داخلی.اجتماعی.برق.
برخی از شهروندان شهرستان گرمسیری جهرم در استان فارس خواستار حل مشکل تامین برق و کاهش خاموشی ها در این منطقه شدند.
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، این افراد با مراجعه دسته جمعی به فرمانداری جهرم اعلام کردند: خاموشی های گسترده برق در جهرم مردم را به ستوه آورده و گاه تا چهار ساعت در روز نیزبرق در این شهرستان قطع می شود.
یکی از مراجعه کنندگان به فرمانداری دراین رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: خاموشی و قطع مکرر برق به اقتصاد خانواده ها زیان زده و موجب شده است تا دستگاه های برقی دچار صدمه و آسیب شود.
وی اظهارداشت: پیشتر مسوولان وعده دادند که در ماه مبارک رمضان قطع برق نخواهد بود اما اکنون حتی در شب های رمضان نیز دچار قطع برق هستیم.
مدیر شرکت برق شهرستان جهرم در این باره گفت:خاموشی سه شنبه شب در جهرم که حدود 5/3 ساعت به طول انجامید ناشی از سوختن کابل فشار متوسط در این شهرستان بود و دیگر خاموشی ها نیز به دلیل کاهش فعالیت های نیروگاهی در کشور است.
ابوالقاسم رنگانی فرماندار جهرم نیز در جمع مراجعه کنندگان حضور یافت و گفت: اغلب دلیل خاموشی ها سراسری است و ناشی از سهل انگاری یا کم کاری نیست و امید است در روزهای آتی کاهش یابد.
مراجعه کنندگان به فرمانداری جهرم حدود400 نفر بودند و از فرماندار جهرم خواستند تا خاموشی های مکرر برق در این شهرستان را به صورت اساسی پیگیری نماید.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.ک/2 7369/677/675 شماره 333 ساعت 17:55 تمام
۰ نفر