۱۷ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7449741
T T
۰ نفر
35 هزار دانش آموز خراسان شمالی از کلاسهای اوقات فراغت بهره مند شدند ..................................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/06/87 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.آموزشی معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان خراسان شمالی گفت : در تعطیلات 35 هزار دانش آموز این استان از کلاسهای اوقات فراغت بهره مند شدند.
"محمدرضا رحیمی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت : نسبت به برنامه های تابستانه سال گذشته 5/28 درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد : از مجموع کل شرکت کنندگان 22 هزار و 780 نفر در پایگاهها، 9 هزار نفر در اردوهای هجرت و مابقی در اردوهای زیارتی و سیاحتی شرکت داشتند.
وی گفت : یک میلیارد و 365 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی، مشارکت مردمی و متمرکز برای اوقات فراغت دانش آموزان این استان هزینه شد.
وی هدف از برگزاری پایگاهها را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، ارتقای سطح دانش و بینش اعتقادی، اجتماعی، علمی و مهارت های فنی و حرفه ای آنان ذکر کرد.
وی افزود : دانش آموزان در کلاسهای مهارتی، ورزشی، فرهنگی، هنری ، آموزشی، تقویتی و مهارتی پذیرش شدند.
وی اظهار داشت : علاوه بر فعالیتهای آموزشی در طرح تابستانه برنامه های اردویی، مسابقات ورزشی، هنری و پرورشی نیز برگزار شد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : فرزندان شهدا و جانبازان بالای 50 درصد به صورت رایگان در کلاسها پذیرفته شدند.
این مسوول گفت: 324 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در سطح برای اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی در این استان دایر بود.
"رحیمی" تعداد پایگاههای اوقات فراغت پارسال را 100 پایگاه ذکر کرد و گفت: 25 هزار دانش آموز از خدمات ارایه شده بهره مند شده بودند.
خراسان شمالی با جمعیت 811 هزار نفری، 194 هزار دانش آموز دارد.
7184/2712/626/659 شماره 107 ساعت 12:22 تمام
۰ نفر