۲۱ شهریور ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7451257
T T
۰ نفر
خراسان شمالی 200 تن میلگرد برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کرد .............................................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 21/06/87 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.
مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خراسان شمالی گفت: خیرین این استان برای ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س ) در حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف 200 تن میلگرد اهدا کردند.
حسینعلی یوسفعلی زاده روز پنجشنبه در نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان در بجنورد افزود: این صحن با زیربنای 23 هزار مترمربع و پیوسته به حرم مطهر حضرت علی (ع) ساخته می شود.
وی گفت: خراسان شمالی به عنوان استان معین در بازسازی و نوسازی این صحن در حرم مطهر حضرت علی (ع) تعیین شده است.
او افزود: ساخت صحن حضرت زهرا(س ) در نجف اشرف بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی از نیکوکاران خراسان شمالی خواست تا کمکهای مردمی خود را برای بازسازی عتبات عالیات در عراق به حساب ستاد بازسازی استان واریز نمایند.
او افزود: از بدو تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات در این استان خیرین یک میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای بازسازی داشته اند.
استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: باید برای کمک به بازسازی عتبات عالیات از طریق خیرین در استان فرهنگ سازی شود.
محمدحسین جهانبخش افزود:کمکهای مردمی برای بازسازی عتبات عالیات نشانگر وفاداری و اعتقاد مردم استان به اهل بیت (ع) است.
وی گفت: انتخاب خراسان شمالی به عنوان استان معین در بازسازی عتبات عالیات و صحن حضرت فاطمه زهرا(س ) فرصت مناسبی برای نشان دادن ارادت مردم به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) است.
او اظهار داشت: بانوان استان خراسان شمالی باید برای کمک به ساخت صحن حضرت زهرا(س ) در حرم مطهر حضرت علی (ع) در نجف اشرف پیشقدم شوند. ک/2 2712/626/660 شماره 245 ساعت 14:03 تمام
۰ نفر