۴ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7455594
T T
۰ نفر
شهروندان نکایی: در روز قدس همه با هم آزادی قدس را فریاد خواهیم زد ..................................................................
ساری ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/07/87 داخلی.سیاسی.روزقدس.آزادی.مازندران.
روز قدس روز بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت فلسطین و دفاع از حقوق پایمال شده آنان است که ملت ایران همگام با سایر کشورهای جهان فریاد انزجار خود را از اسرائیل به نمایش خواهند گذاشت.
چند تن از شهروندان نکایی نیز در گفت وگوی باایرنا خواستار حضور گسترده تمام اقشار در راهپیمائی شده و گفتند: در روز قدس همه با هم همگام و همراه با تمام مسلمین جهان آزادی قدس را فریاد خواهیم زد.
یکی از بازاریان نکا که خود به لبنان سفر کرده و آثار فجایع صهیونست را در بعضی از شهرهای این کشور دیده است گفت:آثار فجایع استکبار در سرزمینهای فلسطین و لبنان بقدری دلخراش است که کسی را یارای دل کندن از آن دیار بدون حمایت و کمک به مظلومان نیست.
"محمد. ط" در گفتگوئی با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه مردم مظلوم فلسطین طعمه زیاده خواهی صهیونیست و استکبارشده اند ودراین زمینه همه ملت ایران و مسلمین جهان باید در مقابل تهاجات صهیونیست موضع خود را معین نمایند.
وی گفت: روز قدس روز فریاد آزادی و رهائی فلسطین از یوغ استکبار و ظلم و ستم بیش از نیم قرن به مظلومیت فلسطین و رهائی از استبداد و خودکامگی اسرائیل است و وظیفه همه ماست تا در این جشن بزرگ آزادی همگام با آزادیخواهان باشیم.
"مهدیه قنبری" یکی از دانشجویان نکائی نیز در این رابطه گفت: روز قدس روز نمایش اقتدار و شکوه اسلام است و روزتجدید میثاق دوباره با آرمانهای بلند امام راحل که بنیانگذار این حرکت نو در جهان شده است می باشد.
وی ادامه داد: با شرکت در راهپیمائی قدس در واقع دفاع از مظلومیت مردم بی گناه فلسطین و نجات برای رهائی آنان از چنگال استکبار است و ما باید برای سربلندی مسلمین در این راهپیمائی شرکت نمائیم.
"علی . قلعه سری" از فرهنگیان نکایی نیزبا اشاره به اینکه روز جهانی قدس ازپشتوانه مردمی برخورداراست تصریح کرد: مردم مسلمان جهان این روز را باشکوه تراز سالهای گذشته برگزار خواهند کرد.
وی افزود : باتوجه به اقدامات وحشیانه رژیم نامشروع اسرائیل درفلسطین اشغالی لازم است تمام مردم مسلمان با حضورگسترده خشم خود را از وحشیگری های این رژیم غاصب نشان دهند وراه آزادی فلسطین را با حرکتهای همگام و مستمر خود هموار سازند.
وی همچنین تاکید کرد : مردم نکا بعنوان مردم متدین استان مازندران همواره در خط مقدم حمایت از انقلاب اسلامی و برادران مسلمان خود در سراسر جهان حضور داشته و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس در دل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی وحشت ایجاد می کنند.
" محمد رضا قاسمی" یکی از کارمندان این شهرستان نیز با محکوم کردن جنایات بی رحمانه اسرائیل در فلسطین و نوار غزه گفت: برای حملات نا جوانمردانه اسرائیل در این سرزمینها هیچ واژه ای برازنده تر از وحشی گریهای صهیونیست وجود ندارد .
وی گفت: آنان با وحشی گریهای خود آرامش را از مسلمین فلسطین و لبنان ربوده اند و روز قدس روز بر ملا کردن جنایات آنان و رهائی مسلمین از سنگ و خون و تجاوزات است.
وی با بیان اینکه روز قدس روز وحدت امت اسلام و یکپارچگی آنان است اظهار داشت: شهروندان نکائی همچون گذشته همگام با سایر ملت ایران و دیگر مسلمین جهان بار دیگربا خروش یکپارچه خود وفریادهای بلند"مرگ بر اسرائیل" و"مرگ بر صهیونیست" خود خانه های عنکبوتی اسرائیل را ویران وآزادی را برای مسلمین جهان به ارمغان خواهند آورد.ک/4 506/7331/ 1888/ 402 شماره 121 ساعت 11:16 تمام
۰ نفر