۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7456657
T T
۰ نفر
یک هزار و 300 راننده برای جابجایی دانش آموزان همدان ساماندهی شدند ..................................................................
همدان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/07/87 داخلی.اجتماعی.فرهنگی.مدارس.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان گفت:یک هزار و300 راننده وسایط نقلیه عمومی برای حمل و نقل دانش آموزان متقاضی سرویس در مدارس همدان ساماندهی شدند.
"عباس مرادی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این تعداد راننده پس از بررسی صلاحیت کاری و تشکیل پرونده در سازمان تاکسیرانی به مدارس معرفی شدند.
وی اضافه کرد: سرویس دهی به مدارس با صدور مجوز از مجموعه شهرداری در دو بخش تاکسی و ون از طریق تاکسیرانی صورت می گیرد.
مرادی با هشدار به رعایت اصول رانندگی توسط خودروهای حامل دانش آموزان گفت: مجوز فعالیت رانندگانی که با سرعت و سبقت های غیرمجاز امنیت دانش آموزان تحت پوشش را به خطر اندازد لغو می شود.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی همدان اظهار داشت: برای افزایش ضریب امنیت فنی خودروهای حامل سرویس دانش آموزان مدارس مراحل معاینه فنی خودرو و برخورداری از بیمه شخص ثالث برای رانندگان الزامی شد.
وی یادآور شد: رانندگان سرویس های مدارس هم چنین موظف به داشتن کپسول اطفا حریق و کمک های اولیه در داخل خودرو هستند.
مرادی در خصوص تعیین نرخ سرویس مدارس گفت: شورای شهر همدان بر اساس اصل 83 قانون اساسی میزان کرایه بهای حمل و نقل سرویس های مدارس را مشخص کرده است.
وی تعداد ناوگان عمومی فعال در شهر همدان را سه هزار و560 دستگاه عنوان کرد و گفت: این تعداد خودرو به صورت گردشی، خطی و ترمینال ها فعالیت دارند. ک/3 7520/564/1139 شماره 058 ساعت 10:28 تمام
۰ نفر