۱۲ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7458208
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد : مبارزه نیروی انتظامی با اشرار قابل تحسین است ..................................................................
گناباد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/07/87 داخلی.سیاسی.نمازجمعه امام جمعه گناباد گفت : مبارزه پرسنل جان برکف نیروی انتظامی با اشرار و سوداگران مرگ بی امان، همه جانبه و قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناباد افزود : خدمات نیروی انتظامی در این موارد و برقراری نظم و امنیت بسیار مهم، اساسی است.
وی بااشاره به قرار گرفتن کشور در منطقه ای حساس و وجود مرزهای مشترک با افغانستان گفت:اگر نبود مبارزه و رشادت آنان،مواد مخدر و تبعات اجتماعی و امنیتی آن کشور را دچار مشکل و فلج می کرد.
وی ادامه داد : ناتو و آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم و کنترل مواد مخدر به افغانستان وارد شدند و امروز شاهدیم که فقط طی امسال با وجود خشکسالی ها بالغ بر هفت هزار تن تریاک در این کشور تولید شده است.
وی مبارزه حامیان حقوق بشر با ترویسم و مواد مخدر در افغانستان را کاملا شکست خورده خواند و افزود : آنها اراده مقابله و حذف این مواد افیونی را ندارند.
حجت الاسلام صادقی از گسترش مراکز تولید مواد مخدر جدید در افغانستان ابراز نگرانی کرد و گفت:باید نیروهای امنیتی، خانواده ها و جامعه بیش از گذشته نسبت به جوانان حساس باشند تا مبادا در دام این مواد که برخی از آنهاراه برگشت ندارد گرفتار شوند.
در ادامه خطبه ها امام جمعه گناباد از حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت:اگر این آگاهی و حساسیت در بین ملت های مسلمان قبل از اشغال فلسطین بود هیچ گاه رژیم صهیونیستی تشکیل نمی شد.
حجت الاسلام صادقی ادامه داد:همین حرکت رو به رشد جهان اسلام و موج بیداری باعث می شود بزودی قدس شریف از چنگال این غاصبین آزاد گردد.ک/2 514/2713/589/1547 شماره 045 ساعت 14:07 تمام
۰ نفر