۱۴ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7458798
T T
۰ نفر
مددجویان بهزیستی ری سهمیه دفترچه خدمات درمانی دریافت نکرده اند .............................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 14/07/87 داخلی.اجتماعی.بهزیستی.
شهرری ـ رییس اداره بهزیستی شهرستان ری از اختصاص نیافتن سهمیه دفترچه خدمات درمانی به مددجویان شهرستان ری در سال جاری خبرداد.
"محمدرضا سبط النبی " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شهرری اظهارداشت: استفاده از دفترچه خدمات درمانی یکی از انتظارات اصلی و مهم مردم از این اداره است که متاسفانه در سال جاری سهمیه ای به بهزیستی ری تعلق نگرفته است.
وی گفت: دراین باره با سازمان بهزیستی استان تهران مذاکره شده است و امیدواریم در نیمه دوم سال 87 سهمیه ای به این شهرستان اختصاص یابد.
وی در ادامه افزود: اغلب مددجویان تحت پوشش و افراد مراجعه کننده به سازمان بهزیستی شهرستان ری،درخواست مسکن مناسب و مساعدت مالی را با توجه به مشکلات اجاره بهای منزل و بالا رفتن ودیعه مسکن دارند.
این مسوول همچنین ، دریافت مستمری ماهیانه کافی، وام خوداشتغالی،قرض الحسنه،کمک های بلاعوض و تامین وسایل توانبخشی مورد نیاز برای توانخواهان را از دیگر درخواست های مددجویان شهرستان ری از این نهاد عنوان کرد.
وی بیان داشت: کارشناسان بهزیستی با حضور در دادگاه های خانواده به 390 زوج در معرض طلاق مشاوره ارایه داده است.
سبط النبی اضافه کرد: همچنین بهزیستی با راه اندازی خظ 123 موارد کودک آزاری،همسر آزاری و سالمند آزاری را پیگیری نموده و به تقریبا چهار هزار نفر خدمات مددکاری و روانشناسی ارایه کرده است.
15 هزار نفر در شهرستان ری از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند. ک 3 7301/ 1644/1840 شماره 090 ساعت 11:26 تمام
۰ نفر