۱۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7460188
T T
۰ نفر
پنج واحد آموزشی در نیشابور به بهره برداری رسید ................................................
نیشابور، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/07/87 داخلی.فرهنگی.آموزش وپرورش مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت:پنج واحد آموزشی با 18 کلاس و 12 اتاق خوابگاهی و آزمایشگاهی در سومین هفته از آغاز سال تحصیلی در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
علیرضا ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:برای ساخت این واحدهای آموزشی پنج میلیارد ریال از محل کمک های افراد نیکوکار چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شد.
وی مدرسه ساخته شده در روستای شهرکهنه را یکی از واحدهای آموزشی بهره برداری شده معرفی کرد و گفت:سه میلیارد ریال از اعتبار مورد نیاز برای ساخت این مدرسه را که دارای چهار کلاس درس و نمازخانه است،فرد نیکوکاری به نام غلامرضا رستگار تامین کرد.
او اعتبار دولتی هزینه شده برای ساخت این مدرسه را نیز 200 میلیون ریال ذکر کرد.
ملکی گفت:یک مدرسه نمونه دولتی 10 کلاسه با سالن اجتماعات و آزمایشگاه نیز دیگر واحد آموزشی بود که با چهار میلیارد ریال اعتبار دولتی مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود:فرد نیکوکاری به نام محمد عیدیان نیز در کنار این مدرسه اقدام با ساخت یک مجتمع خوابگاهی 12 اتاقه با ظرفیت صد نفر و اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال کرد.
ملکی گفت:آموزشگاه دو کلاسه شهید محمد بکائیان نیز یک واحد آموزشی دیگری بود که با اعتبار 200 میلیون ریال توسط فرد نیکوکاری به نام عبداله بکائیان ساخته شد و به بهره برداری رسید.
وی افزود:این فرد نیکوکار پارسال هم یک مدرسه یک کلاسه را با اعتبار 50 میلیون ریال در روستای فیل خانه نیشابور ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده بود.
ملکی گفت:مدرسه دو کلاسه حضرت زهرا (س ) نیز در روستای قلعه نو علیرضا بیگ توسط فرد نیکوکاری به نام رجبعلی ذریت الحسینی با اعتبار 260 میلیون ریال برای تحصیل آینده سازان کشور ساخته و آماده بهره برداری شد.ک/3 7493/1654/589/659 شماره 195 ساعت 12:36 تمام
۰ نفر