۱۷ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7460415
T T
۰ نفر
امام جمعه اهل سنت اوز فارس:این منطقه، نماد تجلی وحدت شیعه و سنی است ....................................................................
شیراز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 17/7/87 داخلی.اجتماعی.وحدت.
امام جمعه اهل سنت بخش اوز در شهرستان لارستان فارس گفت:شهرستان لارستان، نماد و تجلی وحدت میان شیعه و اهل سنت است.
به گزارش ایرنا، حاج شیخ عبدالعزیز قاضی زاده، چهارشنبه در دیدار با آیت الله آیت اللهی امام جمعه لارستان و آیت الله موسوی لاری نماینده ولی فقیه در این شهرستان افزود: مردم این منطقه اعم از شیعه و اهل سنت ضمن تبعیت از مقام معظم رهبری با عملکرد خود نشان داده اند که ترفندهای دشمنان اسلام و به ویژه آمریکا و اسراییل به هیچ عنوان نمی تواند خللی در وحدت و اتحاد آنان ایجاد کند.
وی، سفر اردیبهشت ماه امسال مقام معظم رهبری به لارستان را معنوی، بسیار ارزشمند و پر بار توصیف کرد و گفت: این سفر، رشته های وحدت را مستحکم تر کرد.
امام جمعه لارستان و نماینده ولی فقیه در این شهرستان نیز در این دیدار اعلام کردند: در خصوص اتحاد میان اهل سنت و تشیع در این منطقه هیچ مشکلی وجود ندارد و وحدت میان تسنن و تشیع به بلندای تاریخ می رسد.
آیت الله سید عبدالعلی آیت اللهی و آیت الله سید مجتبی موسوی لاری ضمن تاکید بر حفظ این وحدت و همدلی بیان داشتند: بر مسوولان نیز واجب است که با توجه به این اتحاد به امور مردم بیش از پیش رسیدگی کنند.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در فاصله 378 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.ک/2 7371/679/675 شماره 433 ساعت 16:49 تمام
۰ نفر