۲۸ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7464579
T T
۰ نفر
شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات اراذل و اوباش در تبریز دایر شد .................................................................
تبریز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 28/07/87 داخلی.اجتماعی.قضایی.اراذل.
تبریز - دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت: با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده اراذل و اوباش و برخورد قاطع با متعرضین به امنیت و آسایش مردم، "شعبه ویژه ای" در دادسرا و دادگستری آذربایجان شرقی تشکیل شده است.
"یحیی میرزا محمدی" روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: دادستانی عمومی و انقلاب تبریز بر اساس وظایف ذاتی و ماموریت محوله، تامین امنیت مردم را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و با هرگونه تعرض و مزاحمت برای نوامیس مردم بشدت برخورد خواهد کرد.
وی افزود: در همین پیوند ، دستور شناسنامه دار کردن تمامی اراذل و اوباش به نیروی انتظامی داده شده است.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز اضافه کرد:با تدابیر و شدت عمل دادستانی و نیروی انتظامی درماه های اخیر از میزان تعرض و مزاحمت اراذل و اوباش به طور محسوس در سطح برخی محلات تبریز کاسته شده است.
میرزا محمدی افزود:همزمان با اجرای طرح شناسنامه دار کردن اراذل و اوباش ، رفتار و برخوردهای اجتماعی آنان تحت کنترل قرار گرفته است.
به گفته وی، در اجرای طرح مزبور 10 تن از اراذل و اوباش که برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند، بازداشت شدند و تحت محاکمه قرار گرفتند.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز گفت:برای برقراری امنیت دانش آموزان مدارس بویژه دانش آموزان دختر و همزمان با بازگشایی مدارس، تدابیر مناسبی برای کنترل و افزایش ضریب امینتی مقابل مدارس به اجرا درآمده است.
586/543 شماره 384 ساعت 18:18 تمام
۰ نفر