۲۷ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7475305
T T
۰ نفر
یک مسوول: سازمان نظام صنفی رایانه ، بزرگترین دستاورد صنف رایانه است ...................................................................
یزد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/08/87 داخلی.علمی.فناوری اطلاعات.رایانه.
یزد - رییس سازمان نظام صنفی کشور گفت: سازمان نظام صنفی رایانه یکی از بزرگترین دستاوردهادرحوزه فناوری اطلاعات و صنف رایانه است که با تلاش جمعی به انجام رسید.
" امیرحسین سعیدی نائینی " یکشنبه شب درحاشیه دومین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه استان یزد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این صنف با فناوری پیشرفته متشکل از تحصیلکرده ها و متخصصین است که نسبت به صنوف دیگر دارای جایگاه ویژه ای می باشد.
وی با اشاره به تلاش سه ساله اعضای نظام صنفی رایانه در استانهای کشور اظهار داشت: صنف رایانه با فعالیتهایی که در کشور انجام داد بعنوان الگو به دیگر صنوف معرفی شد تا بقیه نیز جایگاه و ظرفیت صنف خود را یافته و در احقاق حقوق خود تلاش کنند.
سعیدی نائینی ، تعداد اعضای نظام صنفی رایانه کشور را درمجموع حدود چهار هزار عضو برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمینه ای فراهم شده که اگر در یکی از استانها به عضوی ظلمی روا شود مجموعه صنف در استانهای دیگر حساسیت خود را اعلام می کنند.
وی با اشاره به خدمات مسوولان این صنف در استان یزد گفت: نمایندگان استان یزد در هیات مدیره کشوری نقشی بسیار ارزنده ایفا نمودند و به صورت فعال و کوشا مسایل استان را پیگیری نمودند.
سعیدی نایینی خاطرنشان کرد: تلاش کرده ایم سازمان نظام صنفی مامنی برای اعضا و صنف رایانه محسوب شود و در سه سال گذشته حرکتهایی انجام شد که از حقوق و جایگاه صنف رایانه دفاع و بخشی از مطالبات مرتفع گردید.
همچنین رییس سازمان نظام صنفی رایانه استان یزد گفت: در گذشته ، اعضای صنف رایانه زیرمجموعه صنف الکترونیک و حتی صنف عکاسان بودند اما در سال 79 قانونگذار لزوم وجود نهاد مردمی در صنف رایانه را احساس کرد سازمان نظام صنفی رایانه را تشکیل و آیین نامه آن را تدوین و تصویب نمود.
"حمیدرضا قمی" افزود: نظام صنفی رایانه در اصل گذار از مدیریت سنتی به مدرن در صنف رایانه محسوب می شود که در دوره اول تلاش نمودیم این مجموعه را به ثبات و تعادل برسانیم و در دوره های بعد شاهد نتایج محسوس تری باشیم.
جلسه مجمع عمومی فوق العاده نظام صنفی رایانه ای استان یزد و دومین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه استان یزد در محل سالن کنفرانس مرکز اقبال پارک علم و فناوری استان برگزار شد.
1027/546 شماره 024 ساعت 09:13 تمام
۰ نفر