۴ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7478373
T T
۰ نفر
شهردار اصفهان: 35 درصد اعتبارات عمرانی شهر در طرحهای ملی صرف می شود ..................................................................
اصفهان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/09/87 داخلی.اجتماعی.شهرداری.پروژه.
شهرداراصفهان از صرف 35 درصد اعتبارات عمرانی این شهرداری برای اجرای طرحهای ملی خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا دکتر "سیدمرتضی سقاییان نژاد" در آیین بهره برداری از طرحهای مختلف منطقه 12 شهرداری این شهر افزود : اکنون بیش از 250 میلیارد تومان ازاین اعتبارات برای اجرای طرحهای عمرانی این شهر اصفهان اختصاص یافته است.
وی برایجاد راهکارهای مناسب برای تامین درآمدهای پایدارشهرداری هاتاکید کرد و گفت: اعتبارات شهرداری ها از جیب مردم تامین می شود زیرا در قانون، نهادی عمومی، مستقل و غیردولتی تعریف شده است.
وی اتکای صرف برتراکم فروشی واخذ عوارض ازشهروندان برای اداره امورشهر را کاری نادرست خواند و افزود: شهرداری ها نیز باید از بودجه های دولتی و درآمدهای پایدار برخوردارباشند.
شهردار اصفهان مشارکت مردم دراحداث طرحهای عمرانی را راهکاری برای کسب درآمدهای پایدار شهرداریها توصیف کرد و گفت: با تحقق این هدف پروژه های عمرانی وآبادانی شهر تامین می شود و سرمایه گذاران بخش خصوصی نیزبه درآمد می رسند.
دراین آیین رئیس شورای اسلامی شهراصفهان نیز گفت:تا پایان سال جاری بطور میانگین هردو هفته یک پروژه عمرانی در مناطق مختلف شهرداری افتتاح می شود.
عباس حاج رسولی هابا ابرازرضایت از روند فعالیت های شهرداری گفت : شهر اصفهان در بخش های ترافیکی و حمل و نقل با مشکلات عدیده ای مواجه است و نمایندگان این شهرستان باید نسبت به ایجاد راهکار لازم برای رفع آنهاهمت بیشتری نمایند.
در آیین مذکور 30 طرح عمرانی شهری افتتاح شد.
544/ 607 شماره 029 ساعت 09:41 تمام
۰ نفر