۹ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7480642
T T
۰ نفر
اردوی تدارکاتی تیم منتخب جودو منطقه چهار کشور در زنجان پایان یافت .................................................................
زنجان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 09/09/87 داخلی.ورزشی.جودو اردوی تدارکاتی تیم منتخب جودوی منطقه چهار کشور که در زنجان جریان داشت روز جمعه به پایان رسید.
این اردو از روز دوشنبه گذشته با حضور 14 ورزشکار برتر این رشته ورزشی در سالن اختصاصی ورزش جودو مجموعه ی ورزشی 15 خرداد زنجان آغاز شده بود.
سرمربی ورزش جودو منطقه چهار کشور گفت: این اردو با هدف کسب آمادگی هفت جودوکار زبده و برتر منطقه یادشده برای حضور در مسابقات بین المللی جام فجر برگزار شد. "مجتبی بیگلی" روزشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 11 تیم خارجی و شش تیم داخلی از مناطق شش گانه ایران ، روزهای 13 و 14 آذرماه جاری در اوزان مختلف، در تهران برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: ورزشکارانی که در مسابقات اردبیل توانستند مقام نخست را کسب کنند به عنوان نماینده منطقه چهار، درمسابقات تهران حاضر خواهند شد.
بیگلی، بایادآوری اینکه رقابت های جودوی قهرمانی کشور در شش منطقه برگزار می شود، گفت: استان های زنجان، اردبیل، مرکزی، گیلان ، همدان، آذربایجانشرقی و آذربایجانغربی، در قالب منطقه ی چهار کشوری رقابت می کنند.
به گفته وی، ورزشکاران حاضر در اردوی زنجان، با کسب عناوین اول و دوم در مسابقات اردبیل که آبانماه امسال برگزار شد برای شرکت در این اردو دعوت شده بودند و تنها نفرات اول به مسابقات بین المللی جام فجر تهران اعزام می شوند.
بیگلی رده سنی این ورزشکاران را بزرگسالان عنوان کرد و افزود: ورزشکاران حاضر در اردوی زنجان در اوزان 60ـ 66 ـ 73 ـ 81 ـ 90 ـ 100 و به اضافه 100 کیلوگرم زیرنظر "مجتبی بیگلی و مجتبی خان احمدلو" تمرین کردند. ک/3 597/595/508 شماره 209 ساعت 13:28 تمام
۰ نفر