۱۳ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7482478
T T
۰ نفر
سومین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی آغاز شد ...............................................
بجنورد ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/09/87 داخلی.فرهنگی.هنری.جشنواره.تئاتر.
سومین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روز چهارشنبه با حضور هنرمندان و جمعی از مسوولان در شهرستان شیروان آغاز به کار کرد.
در آیین گشایش این جشنواره که در محل گلزار شهیدان این شهر برگزار شد هنرمندان تئاتر خراسان شمالی با عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شیروان بار دیگر یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
رییس ستاد اجرایی سومین جشنواره استانی تئاتر خراسان شمالی گفت: در این جشنواره پنج گروه نمایشی در بخش صحنه و خیابانی از شهرستانهای اسفراین، بجنورد و شیروان طی دو روز به رقابت می پردازند.
"علی رحیمی" گفت: در نخستین روز این جشنواره گروههای نمایش "گلمزار" از رضا برات زاده و "شاخ تو شاخ" از مهدی کشمیری از بجنورد، "مهرگیاه" به کارگردانی محمد یحیی آبادی از اسفراین و "دار و گیر پهلوان" به کارگردانی زکریا شیرمحمدزاده به روی صحنه خواهند رفت.
وی گفت: در روز پایانی این جشنواره نمایش "زندگی چیز خوبیه" توسط محمد ذاکری از بجنورد، "نامعادله" به کارگردانی برات محمد خیرآبادی از اسفراین و "ارتفاع" به کارگردانی مجتبی مددی فر از بجنورد به اجرا درخواهد آمد.
رحیمی افزود: داوری این جشنواره بر عهده عبدالحی شماسی، رضا صابری و علیرضا صمدی شادلو خواهد بود.
او گفت : در این جشنواره که در مجتمع فرهنگی هنری شیروان برگزار می شود بیش از 100 نفر از پیشکسوتان، هنرمندان و اساتید تئاتر از شهرستانهای مختلف استان شرکت دارند. ک/2 7182/623/626/659 شماره 184 ساعت 13:19 تمام
۰ نفر