۲۷ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7487778
T T
۰ نفر
معاون وزیر کشاورزی:اعتبارات آب و خاک خوزستان سه برابر شده است ..............................................................
اهواز، خبرگزاری جمهوری اسلامی 27/09/87 داخلی.سیاسی.هیات دولت.اهواز.
معاون آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: اعتبارات آب و خاک استان خوزستان امسال نسبت به پارسال سه برابر شده است.
"فرید اجلالی" چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اهواز افزود: اعتبارات بخش آب و خاک کشاورزی خوزستان پارسال 450 میلیارد ریال بود که با سه برابر شدن، امسال به یک هزار و 130 میلیارد ریال رسیده است.
وی گفت: 700 میلیارد ریال از این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و 430 میلیارد ریال از اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.
معاون آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای طرحهایی در زمینه آبیاری تحت فشار، تجهیز و نوسازی اراضی، زهکشی زیرزمینی، احیا و مرمت قنوات، احداث چاه جدید، لوله گذاری و و پوشش انهار و عملیات عمرانی هزینه می شود.
اجلالی گفت: امسال 9 پروژه کشاورزی خوزستان در قالب سفر مقام معظم رهبری برای نخستین بار ردیف اعتبار ملی دریافت کردند و امیدواریم در برنامه هفت ساله ای که پیش بینی شده 500 هزار هکتار از اراضی استان زیر پوشش عملیات فنی آب و خاک قرار گیرند.
معاون آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی افزود:درماههای اخیر اجرای این طرحها در زمینه آب و خاک آغاز شده است.ک/3 7153/7162/640 شماره 020 ساعت 11:06 تمام
۰ نفر