۳۰ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7488514
T T
۰ نفر
آیین بزرگداشت " محمد تقی بارور" شاعر ارزشمند گیلانی در انزلی برگزار شد .....................................................................
بندرانزلی ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/09/87 داخلی.فرهنگی.
آیین بزرگداشت استاد "محمد تقی بارور" شاعر ارزشمند گیلانی و شب چله جمعه شب در مجتمع فرهنگی ارشاد بندرانزلی برگزار شد.
به گزارش ایرنا،در این مراسم خیل کثیری از شعرا و پژوهشگران معاصر و علاقه مندان به عرصه شعر و موسیقی حضور داشتند که به شعرخوانی و اجرای موسیقی پرداختند.
دبیر انجمن ادبی پروین و مسوول برگزاری این آیین به ایرنا گفت: استاد بارور یک شاعر مردمی است که همواره با توجه به مسایل اجتماعی و طبیعی پیرامون خود دست به سرایش شعر می زند.
"ماریاگیل زاد" افزود: ایشان از جایگاه ویژه ای در میان مردم برخوردارند و شایسته است که شعرای مردمی همچون ایشان مورد حمایت همگان قرار گیرند.
وی تصریح کرد: باید از تجارب شعرای گذشته در عرصه سرایش شعر بهره جست و اجازه نداد که هر متنی به نام شعر وارد این وادی شود.
گیل زاد یاداور شد: انجمن ادبی پروین همه ساله از تعدادی از شعرای بزرگ و نامدار انزلی تجلیل می کند که امسال با توجه به سابقه استاد بارور تصمیم به تجلیل از ایشان گرفت .
استاد "محمد تقی بارور" متولد سال یک هزارو 304 هجری شمسی در بندرانزلی است که بیش از 60 سال از عمر خود را به سرایش شعر پرداخته است.
ایشان تاکنون یک کتاب به نام "نازک لافند" ( ریسمان نازک ) را به چاپ رسانده و کتاب "بالون صحرا " را نیز در دست چاپ دارد.کد2 7152/620/1552 شماره 170 ساعت 12:38 تمام
۰ نفر