۳۰ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7488707
T T
۰ نفر

رییس سازمان صنایع و معادن مازندران:

۳۰ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7488707
رییس سازمان صنایع و معادن مازندران: واحدهای نیمه تمام صنعتی ومعدنی که توجیه اقتصادی دارند حمایت می شوند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/30 اقتصاد.صنعت و معدن.واحدهای نیمه تمام.مازندران ساری- رییس سازمان صنایع و معادن مازندران با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروزجهان سبب بحران در واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی شده است، گفت: واحدهای نیمه تمامی که ماندگاری و توجیه اقتصادی دارند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، مصطفی مهدی نژاد روز شنبه در جلسه شورای راهبردی صنعت و معدن استان در ساری همچنین اظهار داشت: 516 واحد صنعتی نیمه تمام استان که توجیه اقتصادی دارند و از ماندگاری معتبری در شرایط مختلف اقتصادی برخوردارند ، شناسایی شده و از تسهیلات بهره مند می شوند.
وی با بیان اینکه امسال 670میلیارد ریال اعتباربرای طرحهای بنگاه های زود بازده اقتصادی استان مازندران اختصاص یافته است ، ادامه داد: وزارت صنایع و معادن نیز 60 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرحهای نیمه تمام صنعتی و معدنی اختصاص داده است.
مهدی نژاد خاطر نشان کرد: باید باکارکارشناسی قوی واحدهایی که در شرایط کنونی اقتصاد دنیا می توانند توجیه داشته باشند ایجاد کنیم تا از انحرافاتی که سبب هدر رفتن تسهیلات می شود ، جلوگیری شود.
این مسوول صنعت و معدن مازندران یاد آور شد : در این استان نیز از واحدهای صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی که توجیه اقتصادی دارند حمایت ویژه می شود .
وی در عین حال گفت: البته باید به تولیدات کشاورزی مازندران که استعداد چند برابر شدن را نیز دارد توجه شود تا شاهد سرمایه گذاری صنعتی در این بخش باشیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست مدیران اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی، اتاق بازرگانی ، بانک صنعت و معدن و شهرکهای صنعتی استان با تحلیل آخرین وضعیت اقتصادی جهان، کشور و مازندران در مورد وضعیت واحدهای صنعتی و معدنی استان به بحث و بررسی پرداختند. ک/2 2585/ 402/508 شماره 363 ساعت 17:30 تمام
۰ نفر