۱ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7489123
T T
۰ نفر
وزیر ارشاد از ذاکران حسینی در آستانه ماه محرم تجلیل می کند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/01 اجتماعی.مذهبی.تقدیر از ذاکرین محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ذاکرین امام حسین علیه السلام در اجتماع بزرگ مداحان و شاعران حسینی در آستانه ماه محرم تجلیل می کند.
به گزارش ایرنا و به نقل از جلسه ذاکرین حسین جان (ع ) این مراسم روز جمعه ششم دی ماه در مهدیه تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از علما و پیرغلامان حضرت سید الشهدا(ع ) برگزار می شود.
محمود ژولیده عضو اصلی این جلسه روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : طبق سنوات گذشته جلسه ذاکرین حسینی اقدام به برپایی همایشی با حضور علما و پیرغلامان و ذاکران جوان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) در آستانه ماه محرم الحرام خواهد کرد.
وی افزود: بنا به ضرورتی که احساس می شود و با توجه به هجمه های فرهنگی که بر علیه هیئات عزاداری حضرت سید الشهدا علیه السلام از طرف دشمنان قسم خورده ولایت صورت گرفته ، این همایش در سال جاری با دامنه ای وسیع تر و با حضور تعداد بیشتری از مداحان برگزار می شود.
این جانباز هشت سال دوران دفاع مقدس تصریح کرد: حضور مسوولان و مدیران ارشد کشور در جمع مداحان و پیر غلامان امام حسین (ع ) نوید این را می دهد که جامعه مداحان جوان نیز با دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه داده و نیاز فرهنگی و مذهبی جامعه را در امر برگزاری مراسم های سوگواری در ماه های محرم و صفر بر طرف نمایند.
وی یاد آور شد : در این مراسم روحانی و معنوی از حاج منصور ارضی به عنوان یکی از پیر غلامان سرور آزادگان جهان تجلیل می گردد.
همایش تجلیل از مداحان حسینی روز جمعه ششم دیماه در ساعت 15 در محل مهدیه تهران برگزار خواهد شد.
1095/1547 شماره 360 ساعت 17:30 تمام
۰ نفر