۱۰ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7492841
T T
۰ نفر
دانشجویان دانشگاههای زنجان جنایات اسراییل در نوار غزه را محکوم کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/10 اجتماعی.راهپیمایی.نوار غزه زنجان- دانشجویان و اساتید دانشگاههای زنجان روزسه شنبه با تعطیل کردن کلاسهای درس نسبت به جنایات رژیم غاصب درنوار غزه، تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
اساتید و دانشجویان دانشگاههای زنجان با پوشیدن کفن و سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ برآمریکا، یا ایهاالمسلمون اتحدو اتحدو و هنیه هنیه حمایتت می کنیم، با مردم مظلوم و بی دفاع نوار غزه ابرازهمدردی کردند.
راهپیمایان ضد صهیونیستی، ماکتهای آمریکا و اسراییل را آتش زدند و با صدور قطعنامه ای درهفت بند ضمن ابراز انزجار از شرارتهای ددمنشانه رژیم گرگ صفت و منفور اسراییل، اقدام سریع مسلمانان و آزادیخواهان درخصوص جلوگیری از کشتار مردم بی دفاع نوار غزه را خواستار شدند.
شماری از دانشجویان و اساتید دراین راهپمایی، درقالب گروه دانشجویان شهادت طلب جهت نبرد با رژیم صهیونیستی و کمک به مردم مظلوم غزه، اعلام آمادگی کردند.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان، جنایات رژیم اشغالگر اسراییل در نوار غزه را به شدت محکوم کرد و اظهارداشت: این جنایات در حالی انجام می شود که مدعیان به اصطلاح دفاع از حقوق بشر و مجامع بین المللی ، دم فرو بسته و فجایع و جنایات اشغالگران را نادیده می گیرند.
حجت الاسلام علی معبودی حمایت آشکار استکبار و سران برخی کشورها از جنایات رژیم نژاد پرست اسراییل را نقض آشکار حقوق بشر دانست و خوستار اقدام سریع مسلمانان و همه آزادیخواهان درخصوص جلوگیری از کشتار مردم بی دفاع فلسطین شد.
وی، بابیان اینکه مردم غزه همانند مردم لبنان سرنوشت خودرا رقم خواهد زد، اضافه کرد: سران خودباخته برخی کشورهای عربی و آنهایی که جام شراب خود را بر جام منفورترین انسانها زدند، بدانند که سرانجام خوش خدمتی آنها سرنوشت صدام خواهد بود.
حجت الاسلام معبودی، یادآورشد: آنان بدانند، اگر نمرودیان از به آتش انداختن حضرت ابراهیم، فرعونیان ازاذیت کردن موسی و قوم یهود از به صلیب کشیدن حضرت عیسی نتیجه گرفتند، آنها نیز نتیجه خواهند گرفت.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج ) استان زنجان، بااشاره به اینکه دنیای استکبار تمامی آبرو و حیثیت خود را در حادثه غزه از دست داده است، افزود: امروز مردم غزه با دفاع از انسانیت، آینده بشریت را رقم می زنند.
587/522/595 شماره 243 ساعت 14:02 تمام
۰ نفر