۱۲ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7493959
T T
۰ نفر
مسیحیان ارومیه به احترام شهدای غزه، سال نو را ساده برگزارمی کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/12 فرهنگی.سال نو میلادی.ارامنه ارومیه- هموطنان مسیحی درآذربایجانغربی امسال به خاطر مصادف شدن سال نو میلادی با عزاداریهای دهه نخست ماه محرم و به احترام شهدای مظلوم غزه، آیینهای سال نو را درنهایت سادگی برگزارمی کنند.
مسوول شورای خلیفه گری ارامنه ارومیه روزپنجشنبه به خبرنگاران گفت: ازجنایاتی که رژیم صهیونیستی این روزها در فلسطین اشغالی به ویژه نوارغزه مرتکب می شود، بسیار متاسف هستیم و این جنایات را محکوم می کنیم.
آشوت تیکرنیان می گوید: دیگر کارد به استخوان مردم آزاد اندیش دنیا رسیده است، اما از واکنش مجامع بین المللی خبری نیست وهمچنان مردم بی دفاع غزه مظلومانه به دست صهیونیستها کشته می شوند.
وی گفت: اسراییل غاصب با حمله وحشیانه به سرزمینهای اشغالی قدرت نمایی می کند و آسایش مردم مظلوم و بی دفاع را با بمبهای آتشین از بین برده است.
مسوول شورای خلیفه گری ارامنه ارومیه درادامه گفت: به احترام فرا رسیدن ماه محرم و مصادف عید میلاد مسیح و سال نو میلادی با مراسم عزاداری شهدای کربلا، مسیحیان ایران اسلامی امسال مراسم عید خود را به سادگی برگزارو با مردم بی دفاع غزه اعلام همدردی می کنند.
7129/1139/587 شماره 347 ساعت 17:11 تمام
۰ نفر