۱۶ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7495276
T T
۰ نفر
تربیت تیرانداز از وظایف مهم فدراسیون تیراندازی است ..................................................
کرمان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/10/87 داخلی.ورزشی.تیراندازی.
نایب رییس فدراسیون تیراندازی، تربیت تک تیرانداز را با توجه به پیشینه این رشته اسلامی و ایرانی یکی از وظایف مهم این فدراسیون اعلام کرد.
محمدرفیع رفیع نیا روز دوشنبه در حاشیه برگزاری انتخابات رییس هیات تیراندازی استان کرمان افزود: برای انجام این مهم نیازمند همکاری همه جانبه جامعه ورزش و بسیجیان کشور هستیم.
وی ادامه داد: در رده بندی جهانی، تیراندازی کم خطرترین ورزش و دارای عمر قهرمانی طولانی بوده و از اهمیت بالایی نیز برخوردار است.
نایب رییس فدراسیون تیراندازی گستردگی، تنوع و مدال آوری ورزش تیراندازی را وسیع دانست و گفت: ورزشکاران رشته تیراندازی در المپیک می توانند 45 مدال کسب کنند.
وی ضمن توصیه به مدیران ورزشی به وحدت، عدالت و انصاف افزود: استعدادیابی این رشته را می توان از سربازان وظیفه در استانهای کشور آغاز کرد.
رییس هیات تیراندازی کرمان نیز در این نشست توسعه این ورزش در شهرستانهای استان را از اولویت های مهم این هیات عنوان و بیان کرد: ارتقا رشته تیراندازی به خصوص در بین بانوان را با جدیت پیگیری می کنیم.
محسن اسماعیلیان افزود: پیش بینی می کنیم تیراندازان کرمانی دو مدال در رشته های اهداف پروازی و ثابت را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند.
با برگزاری مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان کرمان "محسن اسماعیلیان" با کسب 15 رای موافق از 16 رای به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات تیراندازی این استان انتخاب شد.ک/2 627/660 شماره 163 ساعت 12:54 تمام
۰ نفر