۱۶ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7495329
T T
۰ نفر
بیش از سه هزار فقره پرونده متخلفان اقتصادی در مازندران مختومه شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/16 اجتماعی.تعزیرات حکومتی.مازندران ساری - مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران اعلام کرد : در 9 ماهه امسال از مجموع چهار هزار و یک فقره پرونده مربوط به متخلفان اقتصادی در استان سه هزار و 820 فقره منجر به صدور حکم قضایی و مختومه شده است .
یدالله ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در ساری افزود : عمده جرائم متخلفان اقتصادی گرانفروشی ، عرضه کالا خارج از شبکه ، عدم درج قیمت و تقلب بوده است .
وی اظهارداشت : پرونده های مربوط به متخلفان اقتصادی در شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت و بالغ بر 20 میلیارد ریال جریمه نقدی صادر شده است .
این مقام قضایی تصریح کرد : از ابتدای تشکیل تعزیرات حکومتی در مازندران ( سال74) تا پایان آذر ماه امسال 196 هزار و 491 فقره پرونده مربوط به متخلفان اقتصادی استان وارد این اداره کل شده است که از این تعداد 196 هزار و 220 فقره منجر به حکم قضایی شده است .
وی بیان داشت : متخلفان اقتصادی به دلیل گرانفروشی ، عرضه کالا خارج از شبکه ، عدم درج قیمت بر روی کالا و تقلب بالغ بر 75 میلیارد ریال به جزای نقدی توسط قضات شعب تعزیرات حکومتی مازندران محکوم شده اند .
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خاطرنشان کرد : رسیدگی به شکایات مردمی درزمینه های واحدهای تولیدی ، عمده فروشی ، بهداشتی ، درمانی ، بیمارستانها ، داروخانه ها ، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عرضه کالا خارج از شبکه فرآورده های نفتی از جمله بنزین از وظایف ذاتی این اداره کل است .
وی از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه شکایات مربوط به تخلفات اقتصادی در زمینه های یاد شده را به ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستانها و نیز این اداره کل در ساری را با شماره تلفن های 2229610 و 2229611 اطلاع دهند . ک/3 609/402/508 شماره 216 ساعت 14:07 تمام
۰ نفر