۲۲ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7496817
T T
۰ نفر
مردم گناباد در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/22 سیاسی.راهپیمایی.غزه مشهد - مردم شهرستان گناباد عصریکشنبه با شرکت در یک راهپیمایی خودجوش جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند.
راهپیمایان گنابادی که از مناطق مختلف در محل امامزاده سیده محمدعابد ( ع) شهر کاخک گرد هم آمده بودند، شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر حکام مرتجع عرب ، مرگ بر حسنی مبارک و نه سازش، نه تسلیم نبرد تا نابودی اسرائیل سر دادند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این راهپیمایی تعداد زیاد از جوانان با پوشیدن کفن و امضای تومار آمادگی خود را برای دفاع از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.
فرماندار شهرستان گناباد نیز در اجتماع راهپیمایان گفت:اسرائیل حداکثر تا یک هفته دیگر توان ماندن در صحنه نبرد را دارد و مقاومت مردم مظلوم غزه پیروز میدان است.
محمد صفایی افزود:همه جریان های صهیونیستی ، کفر و الحاد و ارتجاع بسیج شده اند که حسنی مبارک را نجات دهند،اما این فتنه را جریان مقاومت حداکثر تا یک هفته دیگر به نفع جریان اسلام خاموش خواهد کرد.
وی گفت:جریان اسلام ناب دیگر شکست ناپذیر است و امروز امت اسلامی با تاسی از جریان عاشورا وحشت از مرگ را کنار گذاشته است.
او افزود:امت اسلامی به نکته ای رسیده که برای همه شکست ناپذیرشده و مردم این خطه با ائمه اطهار پیمان پسته اند که تاآخرین قطره خون خود از مرز اسلام دفاع کنند.
راهپیمایان گنابادی در پایان راهپیمایی خود قطعنامه ای منتشر کرده و خواستار شکسته شدن سکوت مجامع بین المللی و کشورهای عربی و اسلامی در برابر جنایات صهیونیستها علیه مردم بی دفاع غزه شدند.ک/3 /659/514/1654/589 شماره 428 ساعت 19:59 تمام
۰ نفر