۱۶ بهمن ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7507613
T T
۰ نفر
نمایندگی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی دامغان به اداره ارتقاء یافت ......................................................................
سمنان ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 16/11/87 داخلی.اجتماعی.گردشگری.فجر30 .
با موافقت قائم مقام سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی نمایندگی این سازمان در دامغان به اداره ارتقاء یافت.
به گزارش ایرنا با ارتقاء نمایندگی دامغان در حال حاضر تعداد ادارات میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در استان سمنان به دو اداره دامغان و شاهرود افزایش یافت.
"حمید بقایی " قائم مقام سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی امروزچهارشنبه در جمع نماز گزاران دامغانی در مسجد جامع این شهر از ایجاد موزه شهر تاریخی دامغان تا شش ماه آینده خبرداد.
وی با بیان اینکه تا دو ماه آینده کار تحویل مکان برای ایجاد موزه دامغان انجام می شود ، گفت : کار تجهیز این موزه توسط سازمان چهار ماه پس از تحویل مکان انجام می شود.
بقایی از ایجاد بازارچه های صنایع دستی در این شهرستان برای جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی خبرداد و گفت : دامغان یک برند جهانی است.
وی با اشاره به اینکه دامغان در گذشته پایتخت اشکانیان بود ، افزود : تمامی تاریخ شناسان جهان ، دامغان و شهر صد دروازه را می شناسند.
وی با بیان اینکه دامغان در حال حاضر یکی از اصلی ترین نقاط تاریخی کشور است گفت : میراث فرهنگی دامغان متعلق به همه مردم است و تنها این سازمان متولی نگهداری آثار تاریخی این شهر نیست.
قائم مقام سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی برای حضور در آغاز عملیات اجرایی ساخت هتل سه ستاره به دامغان سفر کرد.ک/2 506/ 7342/608 شماره 263 ساعت 13:54 تمام
۰ نفر