۱۴ اسفند ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 7516171
T T
۰ نفر
نظارت از واحدهای غیر صنفی در مازندران تشدید می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/14 اجتماعی.طرح نظارتی.تعزیرات حکومتی.مازندران ساری - مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف تشدید برخورد با واحدهای غیر صنفی متخلف از فردا / پنجشنبه / در استان آغاز می شود .
یدالله ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در ساری افزود : طرح نظارتی ویژه نوروز با شدت عمل هر چه بیشتر و با هدف تشدید برخورد با واحدهای غیر صنفی متخلف به صورت هماهنگ همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز می شود .
وی اظهارداشت : این طرح از تاریخ 15 اسفند ماه سالجاری آغاز و بمدت یکماه توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان ادامه می یابد .
وی ادامه داد : با نظر به اهمیت ثبات نسبی قیمتها و ممانعت از افزایش بی رویه و خودسرانه قیمتها در آستانه سال جدید و نیز با توجه به کاهش جهانی قیمتها طرح نظارتی با هدف تنظیم بازار و رصد کردن عملکرد واحدهای خدماتی ، تولیدی و توزیعی اجرا می شود .
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران بیان داشت : این طرح با هماهنگی دیگر دستگاههای مرتبط با تعزیرات حکومتی و با انجام گشت های مشترک انجام خواهد شد و با متخلفین برخورد خواهد شد .
ملکی اضافه کرد : دراین طرح از پایانه های مسافربری ، تاکسیرانی ، آژانسهای درون شهری ، هتل ها ، رستورانهای بین راهی ، مراکز درمانی ، دارویی ، پزشکی ، جایگاههای عرضه سوخت و آژانسهای مسافرتی و تورهای سیاحتی بازرسی انجام خواهد شد .
وی خاطرنشان کرد : یکی دیگر از اهداف این طرح حضور محسوس و مشهود و اعزام بازرسان و روسای شعب به همراه دیگر بازرسان دستگاههای اجرایی در سطح شهر و خارج شهر ومراکز تولیدی و خدماتی می باشد .
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : درایام نوروز کشیک های نوروزی نیز در اداره کل و ادارات شهرستانها مستقر و به شکایات شهروندان رسیدگی می نمایند .
ملکی ، از شهروندان خواست تا شکایات وگزارشهای خود را کتبا در ساری به آدرس خیابان مازیار ، اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران و در شهرستانها به ادارات تابعه و شفاها با شماره تلفن 2229221 و 2229222 با کد 0151 اعلام تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود . ک/3 609/402/506 شماره 163 ساعت 13:35 تمام
۰ نفر