۲۹ اسفند ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 7519032
T T
۰ نفر

خلیج فارس و دریای عمان مواج می شود

۲۹ اسفند ۱۳۷۸، ۰:۰۱
کد خبر: 7519032
خلیج فارس و دریای عمان مواج می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/12/30 اجتماعی.وضعیت هوا.موقعیت خلیج فارس.قشم قشم- اداره هواشناسی جزیره قشم در اطلاعیه ای اعلام کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان از مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان دارد.
به گزارش روز جمعه اداره هواشناسی جزیره قشم، از امروز تا پنجشنبه آینده سامانه ای کم فشار که بیشتر ناشی از تحول فصل به فصل می باشد، استان هرمزگان و جنوب شرق کشور را نیز تحت تاثیر ناپایداری هوا قرار می دهد.
بنا به این گزارش در این مدت آسمان استان هرمزگان با وزش بادهای نسبتا شدید و گرد و غبار و احتمالا با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.
همچنین بیشتر فعالیت این سامانه در جزیره قشم از روز دوشنبه تا پنجشنبه هفته آینده خواهد بود که در این مدت خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد شد وتردد شناورهای سبک باید با احتیاط کامل صورت گیرد.
هم اکنون وضعیت جوی منطقه خلیج فارس و جزیره قشم بصورت صاف و کمی ابری همراه با مه صبحگاهی است و بتدریج گرد و غبار و وزش باد نیز به آن افزوده می شود.
نوسانات درجه حرارت بین 21 تا 31 درجه سانتیگراد و نوسانات رطوبتی نیز بین 50 تا 95 درصد متغیر می باشد. ک/1 -1387 607 شماره 005 ساعت 11:02 تمام
۰ نفر