۴ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7519812
T T
۰ نفر
حدود یک تن مواد افیونی طی دو عملیات در محور بم - کرمان کشف شد ..............................................................
کرمان، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/09/86 داخلی.اجتماعی.انتظامی.کشفیات.
ماموران انتظامی استان کرمان طی دو عملیات جداگانه 922 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در محور بم - کرمان کشف کردند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان روز یکشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی پی بردند که قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان بم به مرکز استان را دارند.
سرهنگ ابراهیم شاکری افزود: در این راستا ماموران شنبه شب با کنترل محسوس و نامحسوس این جاده، خودروی اسکورت محموله مذکور را شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: راننده خودروی حامل مواد مخدر نیز پس از گذشت چند ساعت وارد مسیر مورد نظر شد که به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد.
سرهنگ شاکری افزود: در عملیات تعقیب و گریز ماموران با خودروی یاد شده و تیراندازی به سمت لاستیکهای آن، خودرو واژگون و راننده آن که زخمی شده بود دستگیر شد.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو حدود 700 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان هم در گزارشی اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی روز شنبه در عملیات تعقیب و گریز با یک دستگاه خودروی وانت پیکان در محور بم - کرمان پس از متوقف کردن آن مقدار 222 کیلوگرم تریاک و 30 عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط کردند.
در این زمینه راننده خودرو دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. ک/3 657/507/659 شماره 208 ساعت 12:44 تمام
۰ نفر