۱۰ آذر ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7522723
T T
۰ نفر
مقاومت جویبار و صدرای زیراب صدرنشینان لیگ تکواندوی مازندران هستند ....................................................................
ساری، خبرگزاری جمهوری اسلامی 10/09/86 داخلی.ورزشی.تکواندو.مازندران.
سومین هفته از مسابقات لیگ تکواندو باشگاههای مازندران در حالی جمعه شب در سالن سردار شهید طوسی نکا پایان یافت که مطابق انتظار تیمهای مقاومت شهید لاریم جویبار و صدرای زیراب در صدر جدول لیگهای نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا، در رقابتهای لیگ نونهالان و نوجوانان استان مازندران تحت عنوان شکوفه ها، تیم مقاومت شهید لاریم جویبار 8 بر 2 رویان را مغلوب کرد تا با توجه به پیروزی 9 بر یک این تیم مقابل تیم پهلوان قربانی تنکابن از دیدارهای معوقه هفته اول با کسب 10 امتیاز در صدر جدول جای بگیرد.
تیم نکا نیز با پیروزی 6 بر4 مقابل تیم شهدای اسرم ساری 7 امتیازی شد و به مکان دوم جدول رسید.
همچنین تیم تنکابن با پیروزی 7 بر3 مقابل پهلوان قربانی تنکابن و 6 بر 4 برابر شهدای اسرم ساری به امتیاز 6 رسید تا برسکوی سوم تا پایان هفته سوم قرار گیرد.
در دیگر دیدارهای برگزار شده لیگ نونهالان ، نوجوانان تیم صندوق همیاری علی (ع) بابل 6 بر 4 ساری را شکست داد و چالوس هشت بر2 تیم نام کوران ساری را معلوب کرد.
اما در لیگ جوانان ، بزرگسالان که با عنوان سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی برگزار می شود تیم صدرای زیراب سوادکوه در ادامه موفقیتهایش 8 بر صفر مقابل تیم کانون بسیج ساری پیروز شد تا با 9 امتیاز همچنان پیشتاز باشد.
تیم بابل هم که 7 بر یک چالوس را شکست داد 9 امتیاز شد اما به دلیل تعداد کمتر بردهای انفرادی در مکان دوم جای گرفت.
تیم نکا نیز با برتری 5 بر3 مقابل جویبار 6 امتیازی شد و در تعقیب تیمهای صدرنشین می باشد.
در دیگر دیدارها تیم نوشهر 8 برصفر ساری را شکست داد البته این نتیجه به دلیل غیبت تیم ساری نصیب نوشهر شد و تیم بهنمیر با برد 7 بریک مقابل تیم علیرضا بابل خود را به میانه جدول رساند.
همچنین در تنها دیدار معوقه از هفته دوم رقابتهای لیگ تکواندو مازندران تیم بهنمیر 6 بر2 تیم کانون بسیج ساری را شکست داد. ک/3 506/7327/503/ 402 شماره 360 ساعت 16:42 تمام
۰ نفر