۱۳ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7536130
T T
۰ نفر
فرماندار بیله سوار: حضور حداکثری در انتخابات بیانگر شعور سیاسی مردم است ......................................................................
بیله سوار، اردبیل خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/10/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.
فرماندار بیله سوار مغان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات هشتمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی بیانگر شعور بالای سیاسی آنهاست.
عبدالناصر فیاضی روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخاباتی بیله سوار افزود: این دوره از انتخابات از حساسیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و مشارکت فعال و حضور پرشور مردم در انتخابات پایه های نظام را بیش از پیش مستحکم خواهد کرد.
وی، وظیفه فرمانداری و مسوولان ذیربط شهرستان در زمینه حفاظت از آرای مردم را خطیر دانست و گفت: با همکاری دستگاههای اجرایی زمینه ی برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در این شهرستان فراهم است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وی کارآمدی، کفایت ، ایمان به استقلال کشور، توان بازکردن گره های مشکلات مردم، صبوری و استوار بودن را از معیارهای نامزدهای اصلح برشمرد و افزود: همبستگی ملی و مشارکت عمومی در سایه وفاق و همدلی و مشارکت هرچه پرشور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی حاصل می شود.
شهرستان بیله سوار مغان با 55 هزار نفر جمعیت در شمال اردبیل و در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.ک/3 7118/594/618/587 شماره 027 ساعت 09:23 تمام
۰ نفر