۲۲ دی ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7540191
T T
۰ نفر
سه هزار عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در پارس آباد و بیله سوار مغان را برعهده خواهند داشت .....................................................................
پارس آباد،اردبیل، خبرگزاری جمهوری اسلامی 22/10/86 داخلی.سیاسی.انتخابات.هشتم.ستاد.
فرماندار پارس آباد مغان گفت : برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور و پاسداری از آرای مردم سه هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی فعالیت خواهند کرد.
میرفخرالدین زاهد، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 218 شعبه اخذ رای در این دوره برای حوزه انتخابیه بیله سوار و پارس آباد پیش بینی شده که احتمال افزایش و یا کاهش شعبه وجود دارد.
رییس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های بیله سوار و پارس آباد با تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در این انتخابات گفت: مردم با تحقیق و تفحص و دقت بیشتر از میان نامزدهای نمایندگی به فرد اصلح و دردآشنا رای بدهند.
وی خطاب به کاندیداهای مجلس هشتم این حوزه گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی ضروری است و کاندیداها باید از دادن وعده هایی که خارج از وظایف نماینده است اجتناب کنند.
زاهد گفت: با کسانی که اخلاق انتخاباتی را رعایت نکنند و علیه دیگر کاندیداها تبلیغ کنند، مطابق قانون رفتار خواهد شد.
19 نفر در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار مغان برای نمایندگی دوره هشتم مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.
از این تعداد 15 نفر با مراجعه حضوری به فرمانداری پارس آباد و چهار نفر دیگر از طریق وزارت کشور ثبت نام کرده اند.
حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد و بیله سوار مشترکا یک کرسی در مجلس شورای اسلامی دارند.
شهرستان پارس آباد با 164 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری و شهرستان بیله سوار با بیش از 55 هزار نفر جمعیت در 155 کیلومتری شمال اردبیل و در نوار مرزی ایران و جمهوری آذربایجان قرار دارند.ک/3 7121/594/618/587 شماره 160 ساعت 12:09 تمام
۰ نفر