۱۳ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7561377
T T
۰ نفر
یک مسوول: دانش آموزان، اصلی ترین حافظان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند ...................................................................
سنندج ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 13/11/86 داخلی.اجتماعی.آیین.فجر 30.
معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان کردستان گفت: دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی و اصلی ترین حافظان دستاوردهای این نظام الهی هستند.
احسان علیخانی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد سنندج افزود: دستیابی به انرژی صلحآمیز هسته ای، کسب عزت بین المللی، ایجاد استقلال و آزادی و تحول در ارزش های اسلامی دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مایه افتخار ملت ایران است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انسجام و وحدت مردم، ایمان مردم و رهبری حضرت امام از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی انقلاب اسلامی ایران را متمایز با تمام انقلاب های جهان دانست و گفت: داشتن ماهیت اسلامی و مردمی بودن آن از مهمترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر کشورهای جهان است.
وی با بیان این که با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی هیبت و هیمنه پوشالی آمریکا درهم شکسته شد گفت: تقویت بنیه های علمی، حفظ ارزش های انقلاب، اسلام خواهی و دفاع از خون شهیدان از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی با استناد به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره ) در مورد انتخابات مجلس افزود: مجلس در راس امور است و سرنوشت کشور را انتخابات رقم می زند و بنا بر این باید به صورت جدی به آن توجه کرد.
وی شرکت دانش آموزان در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی را از مهمترین رسالت ها و وظایف جوانان در برابر انقلاب اسلامی دانست.
علیخانی به ویژگی های کاندیداهای اصلح اشاره کرد و گفت:باید افرادی را انتخاب کنیم که از جنس حضرت امام (ره ) باشد و ویژگی هایی مانند استکبار ستیزی، مبارزه با استعمار و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را داشته باشد.
اجرای سرود، خواندن شعر، دکلمه، مقاله و چندین برنامه جنبی دیگر هنری از جمله برنامه های این آیین به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بود.
به گزارش خبرنگاران ایرنا در اغلب مدارس در شهرستان های استان کردستان آیین های مشابه ای با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و مسوولان محلی برگزار و ایام الله دهه فجر گرامی داشته شد. ک/2 533/610/1139 شماره 286 ساعت 13:40 تمام
۰ نفر