۲۴ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7566991
T T
۰ نفر
با رفع مشکل برق،کارخانه سیمان چهارمحال و بختیاری، امسال راه اندازی می شود ......................................................................
شهرکرد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/11/86 داخلی.اقتصادی.سیمان.
مدیر کارخانه سیمان چهارمحال و بختیاری گفت: با جلب رضایت مالکان اراضی مسیر شبکه برق فشار قوی این کارخانه،این واحد صنعتی تا پایان سال جاری راه اندازی می شود.
"منصور کیامپور" روز چهارشنبه درگفت وگو باایرنا، افزود: مشکل معارضان املاک واقع در مسیر شبکه برق،با همکاری کارشناسان و مقامات قضایی استان رفع شده است.
وی افزود: 99 درصد از عملیات اجرایی کارخانه انجام یافته و با تجهیز سیستم برق، تا پایان سال این کارخانه راه اندازی می شود.
به گفته وی، تاکنون برای ساخت کارخانه سیمان استان چهارمحال و بختیاری یکهزارو110 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی ظرفیت تولید این کارخانه را یک میلیون تن درسال برآورد کرد و افزود: محصول تولیدی این کارخانه از نوع سیمان "خاکستری تیپ دو" است.
به گفته وی، نیمی از تولیدات این کارخانه صرف تامین نیازاستان چهارمحال و بختیاری و بقیه به استان های همجوار ارسال خواهد شد.
کیامپور،تصریح کرد: با راه اندازی کامل کارخانه، زمینه اشتغال 350 نفر بصورت مستقیم و اشتغال دو هزارنفر بطور غیر مستقیم فراهم خواهد شد.
به گزارش ایرنا،کارخانه سیمان چهارمحال وبختیاری درزمینی به مساحت 135 هکتار در منطقه"سفیددشت" در 35 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری واقع است .کد/3 555/ 607 شماره 083 ساعت 11:07 تمام
۰ نفر