۲۹ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7569610
T T
۰ نفر
ورزشگاه "وزوان" شاهین شهر پس از 20 سال هنوز به بهره برداری نرسیده است ....................................................................
شاهین شهر ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 29/11/86 داخلی.ورزشی.عمرانی بخشدار میمه گفت: عملیات احداث ورزشگاه شهر "وزوان" از توابع شهرستان شاهین شهر و میمه پس از گذشته نزدیک به 20 سال هنوز به پایان نرسیده است.
"عبدالرضا شیبانی" روز دوشنبه در گفت وگو باایرناافزود: عملیات اجرایی ساخت تنها ورزشگاه یک هزارنفری شهر وزوان در سال 1367 آغازشد و تاکنون با صرف هزینه ای بالغ بر 200 میلیون تومان و 80 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام باقی مانده است.
وی افزود: به رغم بازدیدهای مکرر مسوولین کشور و استان از این مکان و اظهار مساعدت های مالی به منظور پایان دادن به پروژه ورزشگاه وزوان ، هیچگونه اقدام عملی انجام نگرفته است.
بخشدار میمه افزود: در زمان حاضر به منظور تکمیل ورزشگاه وزوان نیاز به 150 میلیون تومان اعتبار است.
وی با اشاره باینکه جوانانی که روزگاری وعده فعالیت های ورزشی در این مجموعه ورزشی رااز مسوولین پذیرفته اند ، اکنون در آستانه بازنشستگی قرار دارند ، افزود: اینگونه مسائل بی اعتمادی شهروندان نسبت به اخبار پیشرفت پروژه های عمرانی را در پی خواهد داشت.
در همین حال معاون تربیت بدنی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تایید اظهارات بخشدار میمه ، گفت: فوندانسیون این ورزشگاه در سال 67 احداث شده است اما طی 19 سال گذشته عملیات ساختمانی آن اجرا نشده است.
"سام نبی زاده" با اشاره به اینکه بیشترین پیشرفت فیزیکی این طرح در سالهای اخیر انجام گرفته است، افزود: اینکه چرا پروژه متوقف شده است نیاز به بررسی بیشتری دارد که امیدواریم هرچه زودتر با تخصیص اعتبارات لازم این ورزشگاه به بهره برداری برسد.
به گفته وی، نگاه رسانه ها در پی گیری تکمیل طرحهای عمرانی بسیار سازنده است و مشکلات باید به نحوی به اطلاع مردم برسد.
شهرستان شاهین شهر و میمه در 20 کیلومتری شمال شرقی اصفهان قراردارد.
7132/ 603/546 شماره 276 ساعت 14:17 تمام
۰ نفر