۳۰ بهمن ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7570128
T T
۰ نفر
امنیت کامل میهمانان نوروزی در استان خوزستان تامین خواهد شد ............................................................
اهواز،خبرگزاری جمهوری اسلامی 30/11/86 داخلی.اجتماعی.انتظامی.
نماینده فرماندهی انتظامی در ستاد تسهیلات نوروزی خوزستان گفت: امنیت مسافران نوروزی در حد مطلوبی تامین خواهد شد.
سرهنگ "ناصر کریم پور" در حاشیه دومین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی با اجرای رزمایش مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان و اراذل و اوباش ، چهره خوزستان از وجود این افراد پاک خواهد شد.
وی گفت: مقرر شده 110 کانکس انتظامی، با عناوین حمایت از مسافران نوروزی در سراسر استان مستقر شود.
کریم پور افزود: در این ایام 150 چادر نوروزی در مبادی ورود و خروج شهرها برپا شده و نیز در جاهایی که خلا حضور پلیس راه حس می شود 9 پاسگاه سیار پلیس راه با امکانات و تجهیزات لازم راه اندازی خواهد شد.
وی گفت: با هماهنگی با مراجع قضایی و زندانبانی خوزستان مقرر شده از اعطای مرخصی به زندانیان خطرناک و با سابقه که حضورشان مخل امنیت اجتماعی خواهد بود در ایام نوروز جلوگیری شود.
نماینده فرماندهی انتظامی در ستاد تسهیلات نوروزی خوزستان اظهار داشت: ماموران انتظامی امنیت انتخابات مجلس هشتم را نیز به عهده دارند که پس از برگزاری انتخابات در 24 اسفند،این نیروها فعالیت خود را بمنظور حفظ امنیت در ایام نوروزی ادامه خواهند داد.
کریم پور گفت:خوش آمدگویی پلیس به مسافران و آموزش رفتارهای مناسب و خلق و خوی خوش ، بخشی از برنامه های نیروی انتظامی در سطح استان خوزستان است که با بازآموزی و تجدید آموزشهای لازم به نیروهای ناجا این امر بیش از گذشته تقویت خواهد شد.
وی یادآور شد: در طول ایام نوروز دو ایستگاه صلواتی از سوی نیروی انتظامی استان در ورودی و خروجی شهر برای استفاده مسافران نیز احداث خواهد شد.
وی از کلیه دستگاههایی که جهت اسکان مسافران نوروزی اماکنی را در نظر گرفته اند درخواست کرد جهت استقرار نیروی انتظامی و نیز تامین امنیت محل لازم و گشتهای تامینی با نیروی انتظامی هماهنگی های لازم را مبذول کنند.
ک/3 1777/640 شماره 324 ساعت 14:44 تمام
۰ نفر