۲ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7571255
T T
۰ نفر
مشایی: موزه مردم شناسی خلیج فارس، هرمزگان را درسطح ملی وبین المللی معرفی می کند ......................................................................
بندرعباس ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 2/12/86 داخلی.اجتماعی.مصوبات.سفر.هرمزگان.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور پنجشنبه شب درمراسم بهره برداری از موزه بزرگ خلیج فارس، هرمزگان را یکی از کانون های مهم تمدن بشری در منطقه خواند و گفت: این موزه می تواند زمینه معرفی این تمدن مهم را در سطح ملی وبین المللی فراهم کند.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی اسفندیار رحیم مشایی ساختمان موزه خلیج فارس را نمونه ای نادر و گرانبها در معرفی معماری جنوبی ایران دانست.
به گفته وی، هماهنگی، صداقت، خلاقیت و توجه به ارزش های هنری، معماری، فرهنگی و منطقه ای در موزه خلیج فارس متجلی شده است. وی باردیگر تصریح کرد: طرح ادعاهای هدایت شده برای ایجاد تردید در اصالت "خلیج فارس" شیطنت هایی است که با اهداف و اغراض سیاسی انجام می شود و قطعا کوچکترین خدشه ای در واقعیت های تاریخی و هویت خلیج فارس وارد نخواهد کرد.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کشور ادامه داد: هر روز که می گذرد یافته های کاوش های جدید، مدارک و اسناد تازه ای را مبنی بر صحه گذاشتن براین اصالت در اختیار جهانیان قرارمی دهد. ک/3 **667**7191**7192شبک 1517** شماره 452 ساعت 23:08 تمام
۰ نفر