۷ اسفند ۱۳۸۶، ۰:۰۱
کد خبر: 7573412
T T
۰ نفر
تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد در خراسان لیست های انتخاباتی ارائه می دهند ......................................................................
مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/12/86 داخلی.سیاسی.انتخابات هشتم.
تشکل های دانشجویی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی (استانهای سه گانه خراسان ) به ارائه لیست هایی در حوزه های انتخابیه این سه استان اقدام می کنند.
دبیر شورای هماهنگی تشکل های دانشجویی منطقه 9 دانشگاه آزاد در این زمینه به ایرنا گفت : این اقدام با هدف مشارکت و حضور حداکثری دانشجویان و دانشگاهیان در انتخابات انجام می شود.
سید مجتبی منتظری افزود : در تهیه این لیست ها عموما چهره ها و شخصیت های دانشگاهی مد نظر ماست و صرفا متشکل از اصولگرایان نخواهد بود بلکه هدف انتخاب اصلح است و در آن ممکن است اصلاح طلب و افراد میانه رو و مستقل هم حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه ستاد انتخاباتی در این شورا تشکیل شده و هم اکنون در مرحله جمع آوری افراد اصلح از سوی تشکل های دانشجویی در شهرستان های مختلف هستیم.
وی گفت : در این راستا بعد از جمع آوری و جمع بندی نتایج به دست آمده در 15 حوزه انتخابیه استان های خراسان لیست ارائه می دهیم و تلاش می کنیم ظرفیت دانشجویی دانشگاه آزاد را به عرصه انتخابات بیاوریم.
منتظری،تمرکز کنونی این مجموعه را بر ارتقا بینش سیاسی و مشارکت حداکثری دانشجویان در انتخابات عنوان کرد و گفت:براساس نظر سنجی که انجام دادیم، 65درصد دانشجویان در انتخابات شرکت می کنند و ما با ارائه لیست های دانشگاهی اصلح تلاش می کنیم این میزان را افزایش دهیم.ک/3 2713/662/589/659 شماره 522 ساعت 18:57 تمام
۰ نفر