۲۴ خرداد ۱۳۸۴، ۰:۰۱
کد خبر: 7721882
T T
۰ نفر
قالیباف : برای جوانان بسترهای کاری فراهم می کنم # بجنورد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 24/03/84 داخلی.سیاسی.انتخابات 84. "محمدباقر قالیباف" نامزد اصولگرای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من بدون هیچ منتی و به عنوان تکلیفی که احساس می کنم بستر کاری را برای فعالیت جوانان فراهم خواهم کرد. وی که به استان خراسان شمالی سفرکرده است دوشنبه شب دراجتماع مردم شیروان، جوانان را باعث خیر و برکت برای نسلهای آینده وکشور دانست و گفت: متاسفانه دولتهای پیشین جوانان را باور نکرده و نبوغ و خلاقیت آنان را در عرصه های مختلف بکار نگرفتند. این نامزد ریاست جمهوری افزود : همین جوانان و مردم بودند که در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس برای نظام عزت آفریده و دین خود را به امام و کشور ادا کردند. وی مردم ایران را قابل ستایش دانست و گفت: باید آنچنان تحولی در عرصه مدیریت اقتصادی کشور پدید آورد که مردم هر روز احساس کنند زندگی آنان از دیروز بهتر شده است. قالیباف افزود: اگر خواهان حفظ استقلال و عزت اسلامی هستیم نباید از مسایل اقتصادی مردم غافل شده و خانواده ها را شرمنده مشکلات معیشتی زندگی شان کنیم.
این نامزد نهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: این کشور دارای منابع عظیم انسانی است و ظرفیتها و پتانسیلهای غنی را در خود نهفته دارد.
وی تلاش برای حل مشکلات بیکاری، مسکن، گرانی و برقراری عدالت اجتماعی را عمده ترین نیاز کنونی جامعه عنوان کرد. 2740/626/1647 تمام
۰ نفر