۴ دی ۱۳۸۴، ۰:۰۱
کد خبر: 7779983
T T
۰ نفر
بیش از یکهزار شکایت از خدمات تاکسی ها در مشهد دریافت شده است # مشهد، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/10/84 داخلی.اجتماعی.تاکسیرانی. مسوول بازرسی سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: یکهزار و 100 مورد شکایت از سوی زائران و مجاوران امام رضا(ع) از نحوه خدمات تاکسی ها در این شهر در سال جاری به این سازمان اعلام شده است. "محمد حسن محمدپور" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : از این تعداد 900 عنوان شکایت از موضوعیت لازم برخوردار بوده است. وی بیان کرد: این تعداد پرونده برای رسیدگی بیشتر به هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی مشهد ارسال و با رانندگان تاکسی خاطی برابر ضوابط برخورد مقتضی صورت گرفته است. وی ادامه داد: رانندگان متخلف تاکسی در این خصوص در سطح شهر مشهد معمولا" به مواردی مانند ابطال پروانه تاکسیرانی، صدور اخطار، اخذ تعهد و تعیین خسارت و یا جریمه محکوم شده اند. وی گفت: روزانه بطور متوسط 15 مورد شکایت در این رابطه از سوی شهروندان و زائرین امام هشتم (ع) به این سازمان اعلام می شود. محمدپور افزود: استفاده از تاکسیمتر توسط تاکسی ها الزامی است و تخطی از این امر، تخلف محسوب می شود. وی وجود مسافرکش های شخصی را یکی از تنگناهای موجود در بخش حمل و نقل مسافر در مشهد برشمرد و خواستار توجه بیشتر مسوولان ذیربط نسبت به این موضوع شد. این مسوول اضافه کرد: 23 درصد از جابجایی درون شهری شهروندان و زائران در طول روز در بخش حمل و نقل عمومی مشهد توسط ناوگان تاکسیرانی انجام می شود و در این خصوص روزانه 900 هزار سفر درون شهری بوسیله تاکسی ها در این شهر صورت می گیرد. محمد پور گفت: هم اکنون هفت هزار و 500 دستگاه تاکسی در بخشهای مختلف مانند خطوط ویژه و تاکسی بی سیم و کرایه ای در امر جابجایی مسافران درون شهری مشهد فعالیت دارند. 2722/663/659
۰ نفر