۶ آبان ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 7939931
T T
۰ نفر
فرمانده حامی انقلابیون یمن از یک سوءقصد نجات یافت .................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 06/08/1390 سیاسی.سوء قصد.محسن الاحمر.یمن تهران - پایگاه اطلاع رسانی التغییر روز جمعه نوشت: علی محسن الاحمر فرمانده نظامیان حامی انقلاب ، از یک سوء قصد جان سالم بدر برد .
به گزارش ایرنا، التغییر افزود : منابع یمنی مطلع در لشگر یکم زرهی گفتند که سرلشگر علی محسن الاحمر فرمانده نظامیان حامی انقلاب از یک سوء قصد که از سوی یکی از محافظانش انجام شد ، جان سالم بدر برد .
در این گزارش آمده است : ستوان یکم جمال الاحمر یکی از افسران واحد گارد ویژه روز گذشته که قصد داشت فرمانده لشگر یکم زرهی را به قتل برساند ، در جریان این عملیات کشته شد.
برخی خبرها نیز حاکی از آن است که وی در جریان این عملیات پس از دستگیری اعدام شده است.
منابع یمنی اعلام کردند که جمال الاحمر به اتاق خواب علی محسن حمله کرده و قصد داشته با سلاح شخصی خود وی را به قتل برساند ، ولی ناگهان با شلیک دو گلوله به سینه اش کشته شد.
برخی از نزدیکان به این حادثه اعلام کردند که علی محسن ستوان یکم جمال الاحمر را به اتاقش فراخواند و بعد از ده دقیقه صدای تیری شنیده شده و سپس جسد جمال از اتاق وی خارج گردید.
یکی از نزدیکان جمال می گوید که وی قصد ترور فرمانده را داشته و به نظر می رسد که جمال به دلایلی که همچنان نامعلوم است ، اعدام شده باشد.
مترجمام**1408**
۰ نفر