۳۰ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7944545
T T
۰ نفر

السفیر: یک جاسوس موساد در لبنان دستگیر شد

۳۰ فروردین ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7944545
السفیر: یک جاسوس موساد در لبنان دستگیر شد ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/01/30 سیاسی.ه.ه بیروت -روزنامه السفیر چاپ لبنان روز دوشنبه نوشت: فرماندهی اطلاعات ارتش لبنان یک لبنانی مزدور اسراییل را به جرم جاسوسی برای موساد بازداشت کرد به گزارش ایرنا از بیروت، فرماندهی اطلاعات ارتش لبنان یک شهروند لبنانی به نام ا.ج را در روستای بوارج به اتهام همکاری با دشمن صهیونیستی دستگیر کرد.
روزنامه السفیر با انتشار این خبر نوشت: از منزل نامبرده تعدادی کامپیوتر و سی دی که حاوی اطلاعات خاصی برای اسرائیل بود، کشف و ضبط شد.
براساس این گزارش نامبرده جهت ادامه تحقیقات به مقر وزارت دفاع لبنان منتقل شده است.
نیروهای امنیتی و ارتش لبنان با کمک مقاومت این کشور از سال گذشته تاکنون حداقل 14 شبکه جاسوسی اسراییل را در لبنان متلاشی کرده و بیش از 80 نفر از اعضای این شبکه های جاسوسی را بازداشت کرده اند.
با عقب نشینی نیروهای اشغالگرصهیونیستی از جنوب لبنان در سال 2000 نزدیک به 2500 مزدور گروه لحد که در جنوب لبنان به نفع صهیونیست ها جاسوسی می کردند، به فلسطین اشغالی گریختند.
تعداد زیادی از مزدوران لبنانی وابسته به رژیم صهیونیستی نیز برای فرار از دست نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به سرزمینهای اشغالی گریخته اند.
انهدام این تعداد شبکه جاسوسی - صهیونیستی و بازدادشت این تعداد شبکه و اعضای آنها در این مدت اندک، ضربه ای کاری به پیکره دستگاه جاسوسی خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) در لبنان وارد کرده و از سویی دیگر توان اطلاعاتی و امنیتی لبنان را در برابر رژیم صهیونیستی بالا برده است.
خاور1415**1095**1030* شماره 095 ساعت 15:15 تمام
۰ نفر