۱۹ خرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7954371
T T
۰ نفر
اسراییل درحال جمع آوری اطلاعات ازفعالان ترکیه است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/03/19 سیاسی.موساد.فعالان ترک.تعقیب تهران- شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که سازمانهای جاسوسی این رژیم بویژه موساد قصد دارند از داخل ترکیه، اطلاعات لازم درمورد فعالان حقوق بشر بویژه اعضای سازمان IHH ترکیه را جمع آوری کنند.
به گزارش گروه اخبار صوتی وتصویری ایرنا، فلسطین الیوم روز چهارشنبه به نقل از این شبکه صهیونیستی و به نقل از یک منبع اسرائیلی نوشت: با اینکه ترکیه کشور دشمن محسوب نمی شود ولی سرویسهای جاسوسی اسراییل باید در مورد تندروهای ترکیه بیشترین اطلاعات را جمع آوری کنند.
این شبکه صهیونیستی گفت: جاسوسان موساد و سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل قصد دارند بیشترین اطلاعات را از سازمان IHH و اعضای آن در خاک ترکیه جمع آوری کنند.
به گفته این شبکه، سازمانهای جاسوسی اسراییل قصد دارند اعضای سازمان IHH ترکیه که کاروان آزادی برای شکستن محاصره غزه را راه اندازی کرده اند مورد پیگرد قرار دهند.
براساس این گزارش اطلاعاتی که پیش از حمله به کشتی مرمره ترکیه در اختیار سرویسهای جاسوسی اسرائیل قرار داشت برای کماندوهای صهیونیستی که به این کشتی یورش بردند کافی نبوده است بنابراین تصمیم گرفته شد اطلاعات بیشتری برای آینده جمع آوری شود.
صویر1565**1049** شماره 073 ساعت 12:14 تمام
۰ نفر