۱۲ مرداد ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7963538
T T
۰ نفر
منابع امنیتی لبنان: شمار کشته های افراد ارتش به سه نفررسید ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/05/12 سیاسی.\خارجی.درگیری.لبنان بیروت- منابع امنیتی درجنوب لبنان گزارش دادند که شمارسربازان کشته شده لبنانی درگیری روز سه شنبه نیروهای متجاوز ارتش صهیونیستی با ارتش لبنان دراین منطقه ؟ به سه نفر افزایش یافت .
به گزارش ایرنا ، روز سه شنبه به دنبال شلیک گلوله تانک اسراییلی به پست بازرسی ارتش لبنان و پاسخ ارتش لبنان با آن ، ارتش اسراییل با 9 گلوله مناطق مرزی در جنوب لبنان را هدف قرارداد و بالگردهای ارتش اسراییل نیز با سه موشک منطقه مرزی جنوب لبنان را هدف قراردادند که منجر به کشته شدن سه نظامی لبنانی و زخمی شدن سه نظامی دیگر و یک غیر نظامی شد.
به دنبال ادامه درگیری ها بین ارتش اسراییل وارتش لبنان ،یک خمپاره ارتش اسراییل یک مسجد را در منطقه بین کفر کلا و العدیسه در جنوب لبنان هدف قرارداد.
این درگیری ها تاکنون منجر به کشته شدن یک افسر ارتش رژیم صهیونیستی و زخمی شدن یک نظامی دیگر شده است.
گزارش های دریافتی حاکی است که نظامیان اسراییلی با ورود به خاک لبنان به قطع درختان اقدام کردند که با اعتراض ارتش لبنان روبرو شدند و به دنبال آن نظامیان اسراییلی یک گلوله تانک به پست بازرسی ارتش لبنان در العدیسه در جنوب لبنان شلیک کردند که منجر به اتش سوزی در این مرکز و زخمی شدن یک نظامی و یک شهروند لبنانی شد.
به دنبال آن ارتش لبنان به شلیک گلوله تانک اسراییلی با خمپاره آر پی جی پاسخ داد که ارتش اسراییل نیز 9 گلوله توپ به سو ی مناطق مسکونی در عدیسه شلیک کرد که در این درگیری یک خودروی نظامی اسراییلی نیز منهدم شد .
پس از آن نظامیان اسراییلی با استقرار تک تیر اندازان در شهرک صهیونیست نشین مسکفام ، منطقه بین العدیسه و کفر کلا این منطقه را تحت شلیک گلوله تک تیر اندازان خود قراردادند.
این درحالی است که پلیس و ارتش اسراییل شلیک هر نوع موشک کاتیوشا از جنوب لبنان به شمال اسراییل از سوی افراد ناشناس را تکذیب کرد.
خاورم1373*2020 شماره 139 ساعت 16:57 تمام
۰ نفر