۷ دی ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7987125
T T
۰ نفر
احزاب راست گرای افراطی اروپا، دوستان رژیم صهیونیستی هستند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/10/07 سیاسی.اسراییل.راست گرایان.شهرک سازی وین- سیاستمداران راست گرای افراطی اروپا، شهرک سازی رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی فلسطین را تشویق کرده و این اقدامات را سپری در مقابل اسلام می دانند، در حالیکه جامعه بین الملل از شهرک سازی در کرانه باختری به عنوان اقدامی غیر قانونی یاد می کتد.
روزنامه سوییسی بیست دقیقه در تحلیلی نوشت: در حالیکه جامعه بین الملل شهرک سازی در کرانه باختری را اقدامی غیر قانونی می داند، بطور غیرمنتظره ای، راست گرایان افراطی از اسراییل حمایت کرده و می گویند این رژیم از حق شهرک سازی در مناطق اشغالی برخوردار است.
یک هیات از راست گرایان افراطی اروپا اوائل ماه دسامبر از کرانه باختری بازید کردند .گفته می شود بسیاری از سران راست گرایان افراطی اروپا از جمله رییس حزب راست گرای افراطی اتریش و دو تن از اعضای راست گرایان سوییس در بین این هیات بودند.
گرت وایلدرز از اعضای حزب عامه پسند راست گرا و ضد اسلام هلندی که در اوائل ماه دسامبر به سرزمینهای اشغالی سفر کرده است، می گوید: کشوری که تنها 15 کیلومتر عرض دارد نمی تواند از خود دفاع کند. این یک دلیل استراتژی است که چرا یهودیان به کرانه باختری مهاجر کرده اند.
این سیاستمدار راست گرای هلندی در پاسخ به این سوال که چرا اکنون امنیت اسراییل برای این گروه مهم است ، می گوید: فرهنگ ما براساس دین مسیحیت ، یهودیت و انسانیت است و اسراییلی ها در واقع برای ما جنگ می کنند. اگر بیت المقدس از دست برود بعد نوبت امستردام و نیویورک خواهد بود این روزنامه سوییسی می نویسد: به زبان دیگر این افراطیون راست گرا می گویند که مبارزه اسراییل علیه فلسطینی ها به معنای مبارزه در اروپا علیه اسلام است.
در این مقاله آمده است: همه این احزاب راست گرا، ریشه های ضد یهودی داشته و بسیاری از اعضای ان، منکر هولوکاست هستند.
هاینس کریسیتن اشتراخه رییس حزب راست گرایان اتریش که در این سفر حضور داشته خود از اعضای گروه ملی گرایان بوده و سالها با افراطیون ارتباط و همکاری داشته اشت.
این روزنامه سوییسی به نقل از یک نماینده یهودی در پارلمان رژیم اسراییل می نویسد: هنگامی که رهبران اروپا به اسراییل پشت کرده اند، ما خود را در اغوش افراطیون اروپا تنها به دلیل انکه آنان (منظور راست گرایان افراطی اروپا) اکنون دوست دارند مسلمانان تحت تعقیب و فشار قرار گیرند، قرار می دهیم.
اروپام 1319**2270** شماره 123 ساعت 16:37 تمام
۰ نفر