۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰:۰۱
کد خبر: 7996151
T T
۰ نفر
نمایشگاه نظامی ابوظبی تحت شرایط شدید امنیتی برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 89/12/01 سیاسی.خارجی.امارات.نظامی دبی - دهمین نمایشگاه تجهیزات و صنایع نظامی آیدکس 2011 تحت شرایط و تدابیر امنیتی شدیدی از روز یکشنبه تا چهارشنبه آینده به مدت چهار در ابوظبی پایتخت امارات برگزار می شود.
با توجه به شرایط بحرانی منطقه در این نمایشگاه اقدامات امنیتی و حفاظتی به مراتب بیشتر از دوره های پیشین شده و نیروهای امنیتی در تمامی گذرگاهها و خیابان های منتهی به محل برگزاری نمایشگاه مستقر شده اند .
مدیریت برگزارکننده نمایشگاه آیدکس وابسته به ستاد نیروهای مسلح امارات نیز شرایط خاصی را برای پذیرش ورود به این نمایشگاه تعیین کرده و دیدار کنندگان پیشتر باید اقدام به اخذ کارت های ویژه ورودی کنند.
ورود خبرگاران به این نمایشگاه همچنین مستلزم صدور کارت ویژه ای از سوی شورای ملی اطلاع رسانی امارات اعلام شده است .
در این دوره بیش از 150 شرکت سازنده تجهیزات صنایع دفاعی و نظامی از 50 کشور مختلف جهان حضور داشته و جدیدترین دستاوردهای خود را در زمینه انواع سلاحها و تجهیزات نظامی و دفاعی به نمایش گذاشته اند.
در حاشیه این نمایشگاه همایش نظامی و دفاعی نیز بر گزار می شود.
نمایشگاه آیدکس ابوظبی که هر دوسال یک بار برگزار می شود، یکی از پر فروش ترین بازارهای تجهیزات و صنایع نظامی جهان به شمار می رود.
نیروهای مسلح امارات در دوره پیشین این نمایشگاه بیش از پنج میلیارد دلار قرار داد خرید تجهیزات نظامی با شرکت های فروشنده سلاح امضا کردند.
خاورم 1651**2041** شماره 032 ساعت 10:26 تمام
۰ نفر